Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان دامپزشکی کشور به جامعه پزشکی

ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور که همدوش جامعه دامپزشکی دغدغه سلامت آحاد جامعه را دارند، تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان دامپزشکی کشور به جامعه پزشکی

 

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، علی‌صفر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.
 
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یکم شهریور؛ مصادف است با زادروز حکیم فرزانه این سینا که مایه فخر ایران در جهان است و امروز از گذر قرن‌ها، یکایک اعضای جامعه سلامت کشور به او مدیون هستند.
این روز همکاران ما در جامعه پزشکی مناسبتی ویژه در تقویم سلامت کشور است برای پاسداشت کسانی که در راستای حفظ ارزشمندترین موهیت الهی، سوگند یاد کرده اند و جان خود را نیز در بسیاری موارد در طبق اخلاص گذاشته اند.
امسال به دلیل همزمانی این روز با آغاز دهه اول ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، جانفشانی جامعه پزشکی در عرصه مقابله با کرونا و تقدیم شهدای راه سلامت به عشق مردم، روز پزشک حال و هوایی معنوی‌تر از سال‌های گذشته دارد. عزیزانی که همیشه در کنار همکاران جامعه دامپزشکی پیام آوران سلامتی در اقصی نقاط مرز پرگهرمان باشند.
اینجانب فرا رسیدن این روز را به یکایک اعضای جامعه پزشکی کشور صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم پاداش تلاش و همت شبانه روزی شما عزیزان، تامین سلامت در جای جای وطن عزیزمان باشد.
از آنجا که بهترین شیوه قدردانی از پزشکان در شرایط کنونی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است، از همکاران اداری مجموعه ادارات دامپزشکی کشور نیز می خواهم هم دوش همکاران جامعه پزشکی که همگان رسالت واحد پیشگیری و سلامتی آحاد جامعه را دنبال می‌کنند در عمل به تمام پروتکل‌های توصیه شده دریغ ننمایند و دیگران را نیز به رعایت آنها دعوت کنند تا از حجم فشار این سال دشوار بر این جامعه خدوم اندکی کاسته شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید