Iranian Agriculture News Agency

وزارت جهاد کشاورزی وزارت اقتدار و امنیت غذایی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در جلسه استاد کاشت محصولات زراعی اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی وزارت اقتدار و امنیت غذایی است

وزارت جهاد کشاورزی وزارت اقتدار و امنیت غذایی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان "اسفندیار حسنی مقدم" در جلسه ستاد کاشت که با حضور معاونین ، مدیران ستادی و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها برگزار شد گفت تولیدات ۶ برابری وزارت جهاد کشاورزی نسبت به قبل از انقلاب نشان از تلاش متولیان بخش کشاورزی و بهره برداران بخش کشاورزی دارد.

وی افزود: ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم نبرد، نبردی است واقعی، متولیان امر کشاورزی  و بهره‌برداران لازم است ذهن خود را به  امر تولید متمرکز کنیم و در شرایط سخت نیاز غذایی مردم را تهیه کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با تاکید بر مردم داری و اخلاق مداری در کنار قانون‌مداری افزود در جهت خدمت به مردم و تامین امنیت و سلامت غذایی جامعه مشورت پذیر باشیم با بخش خصوصی ، کشاورزان پیشرو ، نخبگان ، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی که دارای ایده هستند برای رشد و تعالی بخش کشاورزی در ارتباط بوده و فضایی دوستانه را در محیط کار فراهم کنیم.

حسنی مقدم بر تشکیل اتاق فکر جهت برون رفت از مشکلات در شرایط تحریم و استفاده از نهاده های جایگزین ، تکریم  پیشکسوتان ، ارتباط نزدیک و دوستانه مدیران جهاد کشاورزی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران به منظور  استفاده از ظرفیت  آنان  جهت پیشبرد امور بخش کشاورزی تاکید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خواستار جذب اعتبارات سیل ، ارائه آمار دقیق از کشت کلزا و گندم ، حضور میدانی و عملیاتی هماهنگی ترویج کشاورزی در عرصه ها ، اجرای طرح‌های تحول گرا و درآمدزا برای کشاورزان و ایجاد اشتغال شد و افزود: چشم امید تامین غذای کشور به بخش کشاورزی است . لازم است وقت و انرژی بیشتری  بگذاریم، آنچه دانش و تجربه آموخته ایم برای مملکت خرج کنیم اگر همت و اراده کنیم با حداقل ها می توانیم بهره وری حداکثری داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید