Iranian Agriculture News Agency

رحلت آیت‌الله علم‌الهدی خراسانی

 

 

 رییس جمهوری در پیامی با تسلیت رحلت عالم پارسا آیت‌الله «سیدعبدالجواد علم‌الهدی خراسانی»، از درگاه خداوند بزرگ برای وی علو درجات و همجواری با اولیا الهی و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت کرد.

به گزاش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در پیام تسلیت رحلت آیت‌الله «سیدعبدالجواد علم‌الهدی خراسانی» نوشت: «اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدّها شیء»؛رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله سیدعبدالجواد علم‌الهدی خراسانی، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

‎رییس جمهوری خاطرنشان کرد: این عالم وارسته پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت و کسب فیض از محضر آیات عظام همچون آیت‌الله بروجردی و امام خمینی(ره)، با انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی گوناگون از جمله تأسیس حوزه علمیه امام‌القائم تهران، عمر خود را وقف تربیت طلاب، ترویج و تبیین مکتب اهل بیت(ع) کرد و کارنامه پرباری به یادگار گذاشت.

‎روحانی افزود: اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌مندان و بیت مکرم آن مرحوم به‌ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه محترم مشهد تسلیت و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

 

 

 
  •  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید