Iranian Agriculture News Agency

جزئیات خرید تضمینی گوشت از دامداران استان آذربایجان شرقی

تأمین ذخایر گوشت آذربایجان شرقی از تولید داخلی با خرید هر کیلو ۷۰ هزار تومان

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی از تامین ذخایر گوشت استان با خرید تولید گوشت داخلی خبر داد.

تأمین ذخایر گوشت آذربایجان شرقی از تولید داخلی با خرید هر کیلو ۷۰ هزار تومان

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، کریم صدیقیان در گفتگو با خبرنگاران از خرید گوشت گوساله منجمد از دامداران آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: گوشت گوساله به صورت پنج تکه و به قیمت هر کیلوگرم ۷۰ هزار تومان از دامداران استان خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای ظرفیت مازاد تولید داخلی گوشت گوساله است و پشتیبانی امور دام بر اساس مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور و دستورالعمل های شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان استان به خرید گوشت گوساله از آنها اقدام کرده است گفت: اولویت خرید گوشت گوساله در استان از تولیدکنندگان و تشکل هایی همچون تعاونی ها، اتحادیه‌ها و زنجیره های بخش دام است.

صدیقیان با تاکید بر آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تحویل گوشت گوساله از کشتارگاه های معرفی شده در سطح استان گفت: دامداران یا تشکل‌ها و تعاونی‌های طرف قرارداد باید در یک کشتارگاه مجهز به بسته‌بندی، دام را کشتار کرده و تحت نظر کارشناسان گوشت را بسته بندی کرده و در نهایت تحویل دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی برای عقد قرارداد و خرید گوشت قرمز وجود ندارد افزود: قیمت قطعی خرید گوشت از محل مازاد تولیدات داخل به صورت پنج تکه مشروط بر رعایت درصد استاندارد قطعات، مفاد قرارداد تائید شده و سایر شرایط و ضوابط مربوطه هر کیلوگرم ۷۰ هزار تومان تعیین و اعلام شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان شرایط خرید گوشت از امروز در استان آذربایجان شرقی مهیا شده است افزود: سعی بر این که پول این عزیزان بصورت نقدی در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید