Iranian Agriculture News Agency

بورس اقلام کشاورزی جانی دوباره گرفت

 

اقتصادسبز آنلاین: در هفته دوم ماه ژوئن میزان خرید و فروش سهام و معاملات به‌صورت محدود افزایش پیدا کرد و بسیاری از سرمایه‌داران فروش سهام خود را آغاز کردند. با این احتساب، دلالان توانستند قدرت بیشتری بگیرند و سهم اعظم بازار را از آن خود کنند. از این رو بسیاری از کارشناسان اعلام کردند که سهام اقلام اصلی کشاورزی در دست دلالان می‌افتد که به‌زودی شاخص‌های سهام را مشخصص می‌کنند و تغییراتی را در بورس ایجاد خواهند کرد.
پس از گذشت حدود یک ماه، قیمت بیش از 50 درصد اقلام کشاورزی افزایش پیدا کرد و بعد از ماه‌ها سکوت در بورس اقلام کشاورزی جهان، جنب و جوش قابل قبولی ایجاد شد. با وجود آنکه درصد قابل توجهی از اقلام هم طی 2 هفته گذشته، با کاهش شاخص سهام مواجه شدند، اما این موضوع نتوانست بر روی میزان خرید و فروش‌ها تاثیر بگذارد و همچنان سهامداران و دلالان را فعال نگاه داشت. افزایش مبادلات در بورس اقلام کشاورزی توانست جانی دوباره به این بازار مالی بدهد و سرمایه‌داران را نیز کمی امیدوار کند. از این‌رو برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این روند رو به بهبود تا پایان ماه آگوست میلادی ادامه خواهد داشت.
در زیر جدول قیمت سهام محصولات کشاورزی و نوسانات آن‌ها در هفته دوم ماه جولای سال 2020 میلادی آمده است که قابل مشاهده خواهد بود:

53

 

USd/bu : بوشل یک واحد اندازه گیری در امریکاست که معادل 4 پک یا گالون است

USD/cwt: برابر با 2 هزار پوند است

USD/T.: واحد آن Tether است که یک توکن و دارایی ارز دیجیتال در امریکاست.

USd/lb.: معادل یک پوند است که هر پوند دقیقاً برابر با ۰٫۴۵۳۵۹۲۳۷ کیلوگرم است

CAD/MT: معادل 10 هزار بوشل امریکا است

USD/MT: معادل یک تن است.

USD/1000 board feet: معادل 2 هزار لیتر است.

JPY/kg: معادل 0.009283 کیلوگرم است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید