Iranian Agriculture News Agency

احداث 103 کیلومتر کمربند حفاظتی در اراضی ملی استان سمنان

سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عنوان کرد: از سال 1393 تاکنون در دولت تدبیر وامید 103 کیلومتر کمربند حفاظتی در بین اراضی ملی با مستثنیات قانونی اشخاص در استان سمنان ایجاد شده است که امسال 67 کیلومتر دیگر به آن اضافه می‌شود. ‌

احداث 103 کیلومتر کمربند حفاظتی در اراضی ملی استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، حمیدرضا عبدوس با اشاره به اینکه طرح کمربند حفاظتی به‌عنوان یکی از روش‌های حفر کانال، نصب سیم‌خاردار و احداث بنچ مارک بتنی به‌منظور تفکیک اراضی ملی از مستثنیات قانونی ایجاد می‌شود اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید از سال 1393 تا کنون 103 کیلومتر کمربند حفاظتی در بین اراضی ملی با مستثنیات قانونی اشخاص در استان سمنان ایجاد شده که امسال 67 کیلومتر دیگر به آن اضافه می‌شود.

وی افزود: سال گذشته نیز 13 کیلومتر کمربند حفاظتی به‌صورت بنچ مارک بتنی در زیر حوضه‌های آبخیز مصوب و مطالعه شده شهرستان‌های تابعه استان اجرا شد.

عبدوس ادامه داد: در راستای اقدامات جهشی ابلاغی ریاست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبخیزداری، آبخوان‌داری و سایر اعتبارات ملی در سال جاری 67 کیلومتر دیگر از عرصه‌های ملی برای احداث کمربند حفاظتی شناسایی و مکان‌یابی شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید