Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه سوم واگذاری تصدی به بخش غیردولتی در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی

خرمی رییس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته توسط وزارت جهاد کشاورزی، گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان در چهار سال گذشته در بحث واگذاری تصدی ها به بخش غیردولتی موفق به اخذ رتبه های برتر در سطح کشور شده است.

کسب رتبه سوم واگذاری تصدی به بخش غیردولتی در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری ایانا مرکزی ، خرمی رییس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته توسط وزارت جهاد کشاورزی، گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد  کشاورزی استان در چهار سال گذشته در بحث واگذاری تصدی ها به بخش غیردولتی موفق به اخذ رتبه های برتر در سطح کشور شده است.

وی از حضور یک نماینده از سازمان جهاد کشاورزی استان در کمیته واگذاری تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و  بیان کرد: سه نماینده از استان ها از جمله استان مرکزی و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی  اعضای تشکیل دهنده این کمیته هستند.

خرمی  به انعقاد دو تفاهم نامه در بخش های  آب  و خاک و امور اراضی در سال گذشته  اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه بخش امور اراضی به صورت پایلوت در شهر اراک و در بخش آب و خاک در کل استان اجرا گردید.

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری تصریح کرد: تصدی های  امور حوزه آب و خاک مانندسیستم نوین آبیاری به بخش  نظام مهندسی واگذار شده و همه اقدامات از جمله تشکیل پرونده، انتخاب مشاور و مجری طرح را شرکت های فنی و مهندسی که زیر مجموعه نظام مهندسی هستند، انجام می دهند.

وی تامین کمبود نیروی انسانی، زمینه ایجاد اشتغال، حمایت از بخش خصوصی و کاهش هزینه های بخش دولتی،کاهش زمان انجام کار و افزایش کیفیت ارائه خدمات را  از جمله مزیت های واگذاری تصدی به بخش های غیر دولتی دانست.

خرمی خاطر به بحث رضایتمندی ارباب رجوع نسبت به اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به پراکندگی شرکت‌های فنی و مهندسی در سطح استان و دسترسی سهل و آسان مراجعین به این شرکت ها می‌توان عنوان کرد سطح رضایت مردم نسبت به این طرح مطلوب است.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی هایی که در حوزه امور اراضی وجود دارد و این را در شهرستان اراک به صورت پایلوت انجام شده تا ایارادات انجام به و بعدا به بقیه شهرستان‌ها تسری بدیم.

خرمی انعقاد تفاهم نامه در حوزه سرمایه گذاری و تولیدات گیاهی را از جمله برنامه های سال جاری این واحد در بحث واگذاری تصدی به بخش  غیردولتی دانست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید