Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری:

40 هزار مترمربع اراضی کشاورزی ساری آزاد شد/ قلع و قمع 7 بنای غیرمجاز

مدیر جهاد کشاورزی ساری از قلع و قمع 7 فقره ساخت و ساز غیرمجاز و بازگشت 40 هزار مترمربع اراضی زراعی و باغی این شهرستان به چرخه تولید خبر داد.

40 هزار مترمربع اراضی کشاورزی ساری آزاد شد/ قلع و قمع 7 بنای غیرمجاز

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح از قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری خبر داد و گفت: 40 هزار مترمربع اراضی زراعی و باغی این شهرستان آزادسازی و به چرخه تولید کشاورزی بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هفت مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شامل دیوارکشی و بنای نیمه کاره با حضور کارشناسان اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده دادستان و عوامل انتظامی و امنیتی این شهرستان تخریب شد.

وی ادامه داد: با انجام عملیات قلع و قمع در روستاهای اوجا محله و اسفیواشی بخش رودپی، 40 هزار مترمربع اراضی مرغوب کشاورزی منطقه آزادسازی شد.

پورفلاح تصریح کرد: روند برخورد با متخلفان توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های مرتبط ادامه دارد که در روزهای آتی این هفته شاهد برخورد با اینگونه موارد در تمامی نقاط این شهرستان خواهیم بود.

وی در پابان خاطرنشان کرد: با سودجویانی که اراضی کشاورزی را با هدف کسب درآمد بیشتر دیوار کشی یا تفکیک می‌کنند، برخورد می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید