Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداری از 64 پروژه تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی استان یزد در هفته دولت

همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت 64 طرح و پروژه بخش کشاورزی در سطح استان یزد افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز می شود.

بهره‌برداری از 64 پروژه تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی استان یزد در هفته دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان یزد، سیّد جمال سجادی پور رییس سازمان جهاد کشاورزی این استان گفت: این پروژه ها در بخش های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و کسب و کار نوین با اعتباری بالغ بر 772 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 253نفر به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد اظهار کرد: از مجموع 64 طرح افتتاحی بخش کشاورزی استان، 32 پروژه با اعتباری معادل 208 میلیارد ریال مربوط به عملیات آبی و خاکی، 18 پروژه با سرمایه گذاری 272 میلیارد ریال و اشتغال آفرینی 78 نفر مربوط به تولیدات دامی، 10 واحد تولیدی با سرمایه ای بالغ بر 231 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 164نفر مربوط به بخش صنایع تبدیلی کشاورزی و 4 پروژه با اعتبار 59 میلیارد ریال و اشتغال آفرینی 11 نفر مرتبط با تولیدات گیاهی است.

سجادی پور خاطر نشان ساخت از مجموع اعتبارات هزینه شده 110 میلیارد ریال بانکی، 208 میلیارد ریال دولتی و 453 میلیارد آن نیز آورده های شخصی است که در بهره‌برداری از پروژه‌های تولیدی هزینه شده است و زمینه اشتغال مستقیم 253 نفر را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید