Iranian Agriculture News Agency

آرامش و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهیدان و ایثارگریهای آزادگان است

تجلیل از آزادگان شاغل سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی

به مناسبت 26 مردادماه ، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع ، مدیر امور اداری و رئیس اداره ایثارگران سازمان از آزادگان سرافراز و شاغل سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

تجلیل از آزادگان شاغل سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیدعلی مختاری با حضور در محل کار آزاده سرافراز  کریم عبدی با بیان اینکه قهرمانان ما آزادگانی بودند که در دوران اسارت در برابر ظلم و ستم رژیم بعثی سرخم نکردند و با مقاومت و از خودگذشتگی موجبات سربلندی و غرور ایرانی را فراهم کردند به نقش آزادگان و ایثارگران در سازمان اشاره کرد و افزود: حضور آزادگان در مناصب اداری، باعث افتخار همکاران است و این حضور وظیفه و تکلیف آزادگان و ایثارگران را در محیط اداری بسیار سنگین می کند.

وی آزادگان و ایثارگران را افرادی متواضع خواند و اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهیدان و ایثارگریهای آزادگان است و همه ما وظیفه داریم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین دلایلی که آزادگان و ایثارگران ما توانستند در برابر ظلم وستم بعثی ها سربلند باشند اعتقادات مذهبی و ایمانی آنها بود و همین اعتقادات رزمندگان و آزادگان ما در دوران دفاع مقدس و اسارت، بهت و حیرت بعثیان را درآورده بود.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و گل توسط معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از دلاوری و ایثارگری همکاران آزاده قدردانی شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید