Iranian Agriculture News Agency

سه باغ رستوران و باغ تالار شهرستان اسلامشهر تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی، سه دستگاه باغ رستوران و باغ تالار شهرستان اسلامشهر در این شهرستان تخریب شد.

سه باغ رستوران و باغ تالار شهرستان اسلامشهر تخریب شد

محمد بحیرایی در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان تهران با اشاره به اجرای مفاد قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز  گفت: با همراهی نماینده ریاست دادگاه عمومی بخش چهاردانگه و شهردار و عوامل شهرداری   ناحیه ۷ منطقه ۱۸ و سرهنگ قبادی نماینده  فرمانده نیروی انتظامی  و سایر  عوامل اجرایی انتظامی شهرستان و عوامل اجرایی  جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر  سه دستگاه باغ رستوران و باغ تالار تخریب شد.

وی ادامه داد: این موارد در راستای اجرای احکام صادره قطعی و حسب دستور قضایی صادره از سوی رییس دادگاه عمومی بخش چهاردانگه صورت پذیرفت .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر افزود: همچنین در این راستا حدودا 3500مترمربع  از اراضی زراعی و باغی  روستای فیروز بهرام  از توابع بخش چهاردانگه   آزاد سازی شد.

بحیرایی تاکید کرد: این مدیریت با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی و سایر مراجع ذیصلاح به هیچ عنوان اجازه ی تغییر کاربری غیر مجاز را به مالکین و ناقضین قانون را نخواهد داد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید