Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان در بازدید از پروژه های آب و خاک:

۵۳ پروژه مهم آب وخاک استان تهران در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

در آستانه هفته دولت و افتتاح ده ها پروژه آب و خاک جهاد کشاورزی تهران، رئیس سازمان از پروژه های مهم آب و خاک جهاد کشاورزی استان در شهرستان های تهران و شهریار بازدید کرد.

 ۵۳ پروژه مهم آب وخاک استان تهران در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ایانا در استان تهران، ذوالفقاری رئیس سازمان به همراه شهبازی قائم مقام سازمان و روشنی مدیر آب و خاک استان از پروژه های مهم شهرستان‌های تهران و شهریار بازدید کردند.

رئیس سازمان در این بازدید از مراحل احداث و بازسازی جاده های کشاورزی برای ۵ روستای خمارآباد، مرادآباد، شکرآباد، لهک، جعفرآباد واقع در شهرستان تهران،  در جریان روند کار و اقدامات انجام شده قرار گرفت.

وی با اشاره به رویکرد آب و خاک استان در ایجاد پروژه های زیربنایی طی دوسال اخیر، بر اهمیت اقدامات انجام شده تاکید کرد و افزود: اجرای اینگونه طرح ها، افزایش درآمد کشاورزان و تسهیل در رفت و آمد بهره برداران و انتقال تولیدات کشاورزی و جلوگیری از ضایعات محصولات را به دنبال خواهد داشت.

ذوالفقاری هم چنین از پروژه کانال قجرآباد که به طول ۵ کیلومتر به عنوان یکی از پروژه های مهم اب و خاک شهرستان شهریار بازدید کرد و گفت: امیدواریم اقدامات اخیر در حوزه آب و خاک با صرفه جویی در مصرف آب سبب دلگرمی کشاورزان و افزایش تولید شده و گام های مهم برداشته شده ادامه داشته باشد.

وی در حاشیه این بازدید ، از افتتاح ۵۳ پروژه مهم آب وخاک جهاد کشاورزی در هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۳۸ میلیاردتومان از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده و شامل ۵۳ پروژه در سطح ۱۶ شهرستان و در سطح بیش از ۳۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی اجرا شده است.

امین روشنی مدیر آب و خاک استان افزود: این پروژه در بخش های مختلف شامل احداث کانال و پوشش انهار، انتقال آب با لوله، تسطیح اراضی، احداث جاده های کشاورزی، مرمت و بازسازی قنوات و اجرای سامانه های نوین آبیاری است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید