Iranian Agriculture News Agency

استاندار ایلام

۱۸ هزار هکتار تا تکمیل سامانه گرمسیری باقی مانده است

استاندار ایلام، گفت: ۱۸ هزار هکتار از طرح سامانه گرمسیری تا تکمیل نهایی این پروژه در استان ایلام باقی مانده است و در صورت تامین اعتبار سه هزار هکتار دیگر از این طرح تا آذرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

۱۸ هزار هکتار تا تکمیل سامانه گرمسیری باقی مانده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام، با اشاره به این که ۱۸ هزار هکتار از طرح سامانه گرمسیری تا تکمیل نهایی این پروژه در استان ایلام باقی مانده است، اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار سه هزار هکتار دیگر از این طرح تا آذرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: بر اساس رایزنی‌های انجام گرفته میان سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهادکشاورزی و وزارت نیرو مقرر شده است اعتبارات خطوط اصلی انتقال آب از استان کرمانشاه به سد کنجانچم و آبگیری این سد و اراضی پیرامون سد تامین شود.

استاندار ایلام، گفت: وزارت جهادکشاورزی سهم خود از پروژه سامانه گرمسیری را انجام داده و تکمیل نهایی و اصلی طرح بر عهده وزارت نیرو است؛ وزارت جهادکشاورزی کار خود در زمینه طرح‌های آبیاری نوین را به اتمام رسانده و امید است که وزارت نیرو نیز تا قبل از پایان دوره فعالیت دولت تدبیر و امید نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدام کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید