Iranian Agriculture News Agency

فعالیت ۱۱ اتحادیه در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

مدیر کل تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری گفت : ۱۱ اتحادیه در استان شامل ۶ اتحادیه استانی در بخش‌های کشاورزی، دامدای صنعتی، دامداری سنتی، زنبورداری، آبزی‌پروری و مرغداری فعال است.

فعالیت ۱۱ اتحادیه در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت این سازمان بیشتر در زمینه فعالیت‌های کشاورزی و مباحث مربوط به آن است، اظهار کرد: تعاونی‌ها یا در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا زیر نظر وزارت جهادکشاورزی که به سازمان تعاون روستایی مرتبط است، ثبت می‌شوند.

افشین حیدری، با بیان اینکه اتحادیه هماهنگ‌کننده بین شرکت‌های تعاونی برای فروش، خرید و فعالیتهای بازرگانی است، اظهار کرد: ۱۱ اتحادیه در استان شامل ۶ اتحادیه استانی در بخش‌های کشاورزی، دامدای صنعتی، دامداری سنتی، زنبورداری، آبزی‌پروری و مرغداری فعال است.

وی با اشاره به فعالیت پنج اتحادیه شهرستانی در شهرستان‌های لردگان، شهرکرد، بروجن، فارسان و کیار، افزود: اتحادیه‌های شهرستانی از مجموع هشت شرکت و اتحادیه‌های استانی نیز از مجموع اتحادیه‌های شهرستانی تشکیل شده‌اند.

مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هر شرکت و اتحادیه‌ای مطابق وظایف ثبت‌شده در اساسنامه و زمینه کاری خود فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید