Iranian Agriculture News Agency

بازدید رییس جهاد کشاورزی فارس از موسسه نشریات بین‌المللی خبر/ چاپ بی‌وقفه خبرجنوب با بیش از 40 سال سابقه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به مناسبت هفته خبرنگار به همراه جمعی از کارکنان این سازمان از موسسه نشریات بین المللی خبر بازدید کرد.

بازدید رییس جهاد کشاورزی فارس از موسسه نشریات بین‌المللی خبر/ چاپ بی‌وقفه خبرجنوب با بیش از 40 سال سابقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) در استان فارس، محمدمهدی قاسمی در این دیدار صمیمانه از اصحاب رسانه و خبرنگاران این مجموعه تقدیر کرد و با اشاره به گستردگی کار نشریات بین المللی خبر گفت: این موسسه با زحمت شبانه روزی شکل گرفته و همت خاصی پشت آن بوده که برای من آموزنده است.

قاسمی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه فارس 10 درصد از محصولات کشاورزی و متنوع ایران را تولید میکند، تاکید کرد: این استان، قطب عشایر کشور است و از لحاظ شرایط اجتماعی و اقلیمی، جاذبههای زیادی برای جذب گردشگران دارد. وی اظهار امیدواری کرد که همه ما در امورات محوله، مسئولیت‌پذیر باشیم و با پشتکار و همت به پیشرفت روز افزون کشور کمک کنیم.

 چاپ بی‌وقفه خبرجنوب با بیش از 40 سال سابقه

حسین واحدی‌پور، مدیر موسسه نشریات بین‌المللی خبر نیز در این بازدید اظهار کرد: روزنامه  «خبر جنوب» از یکم مهرماه سال ۱۳۵۸ تاکنون بی‌وقفه منتشر شده و پرتیراژترین روزنامه خصوصی ایران چاپ خارج از تهران است.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه «خبر جنوب» یادآور شد : مطالب این روزنامه، خبرهای محلی و سراسری را پوشش می‌دهد و دارای ضمیمه نیازمندی‌های محلی نیز است. واحدی‌پور با اشاره به اینکه این روزنامه یک ضمیمه ورزشی دارد که اخبار ورزشی محلی را منعکس می‌کند، گفت: موسسه نشریات بین المللی خبر دارای بزرگ‌ترین چاپخانه مطبوعاتی خارج از تهران در کشور است و در حال حاضر صاحب تنها موزه بین المللی مطبوعات دنیاست.

مدیر موسسه نشریات بین المللی خبر اذعان کرد: «365 روز خبر»، ابتکار جدید دیگری است که در یک ماه اخیر انجام شده و روزهای جمعه و حتی در ایام سوگواری نیز روزنامه مخصوص همان ایام چاپ می‌شود.

نکته قابل تامل آنکه روزنامه خبر جنوب، روزنامه خبر ورزشی، روزنامه خبر بین الملل، روزنامه توریسم، روزنامه خبر بانوان، کتاب هفته خبر، ماهنامه ادبی نوشتا، خبرنیوز و پایگاه خبری- تحلیلی توریسم آنلاین، همگی به همت حسین واحدی‌پور در قالب موسسه نشریات بین المللی خبر شکل گرفته اند.

 سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، حمیدرضا ابراهیمی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و علیرضا واحدی‌پور، رئیس اداره روابط عمومی، رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس را در این دیدار همراهی کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید