Iranian Agriculture News Agency

هویت‌گذاری دام در راستای سیاست‌ های کلان بخش کشاورزی و در راستای شفاف‌سازی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: هویت گذاری دام در راستای سیاست های کلان بخش کشاورزی و در راستای شفاف سازی به منظور ارائه خدمات مطلوب به تولیدکنندگان و توامندسازی آنهاست.

هویت‌گذاری دام در راستای سیاست‌ های کلان بخش کشاورزی و در راستای شفاف‌سازی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، فیروز باقرزاده در جلسه کارگروه تولیدات دامی سازمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حبیب شریفیان معاون فقید تولیدات دامی سازمان و بیان این مطلب گفت: عملکرد نهائی آمار هویت گذاری مطلوب نمی باشد و ضرورت دارد به منظور جلوگیری از متضرر شدن دامداران، اتحادیه ها، تعاونی ها و تشکلها در این موضوع مهم با جدیت معاونت بهبود تولیدات دامی را بیشتر همراهی نمایند و همینطور معاونت پیگیر مسائل و رفع مشکلات باشد.

وی ادامه داد: انتظار از جلسات تخصصی که در قالب کارگروه ها تشکیل می‌شود، شناسائی دقیق مسائل و مشکلات و تنگناها و نهایتاً ارائه طریق و رفع تنگناهاست در غیر اینصورت اتلاف وقت و از دست رفتن فرصت ها است مخصوصاً در شرایط فعلی که پروتکل های بیماری کرونا می بایستی بصورت جدی رعایت شود.

باقرزاده اظهار کرد: اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها براساس اساسنامه هایی که دارند وظیفه کاملاً تعریف شده و در عین حال مهمی در بخش داشته و دارند انتظار می رود با جدیت و با قاطعیت در انجام وظایف سازمان را یاری کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید