Iranian Agriculture News Agency

با حکم علی صفر ماکنعلی انجام شد:

تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور

معاونان سابق و جدید تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور تکریم و معارفه شدند.

تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور
 
معاونان سابق و جدید تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور تکریم و معارفه شدند.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از سازمان دامپزشکی کشور، امروز 20 مرداد 99 در آیین تکریم و معارفه که با حضور دکتر علی‌صفر ماکنعلی رئیس این سازمان و شورای مدیران سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد؛ دکتر خالد خداویردی به عنوان معاون جدید تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور منصوب و معارفه شد و از زحمات دکتر قاسم رضاییان‌زاده معاون سابق تشخیص و مدیریت درمان که به سمت مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد قدردانی گردید.
در این مراسم، ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تاکید بر اهمیت معاونت تشخیص و مدیریت درمان این سازمان، بر 4 اولویت کاری این معاونت تاکید کرد که بایستی توسط معاون جدید پیگیری گردد. ماکنعلی این اولویت‌ها را ساماندهی تجهیزات آزمایشگاهی در 114 آزمایشگاه بخش دولتی؛ ساماندهی نیروهای متخصص آزمایشگاهی؛ ساماندهی عملیات آزمایشگاهی و همچنین اعتبار بخشی آزمایشگاه‌ها با  همکاری مجامع بین المللی بر اساس استاندارد 17025 ISO برشمرد.
وی با بیان اینکه در خدمت رسانی به ارباب رجوع باید سرعت خدمت‌رسانی و تسهیل شرایط کسب و کار فراهم گردد اظهار کرد: بهبود مستمر در ارائه خدمات به بهره برداران و  و پیگیری امور وی باید مد نظر همه مدیران سازمان در سطوح ملی و استانی قرار گیرد.

IMG-20200810-WA0027

قاسم رضاییان‌زاده معاون سابق تشخیص و مدیریت درمان

و مشاور جدید رئیس سازمان دامپزشکی کشور

 

 

در این مراسم رضائیان زاده ضمن بیان مختصری از اقدامات انجام شده در مدت زمان تصدی مسئولیت معاونت تشخیص و مدیریت درمان، از کلیه همکاران سازمان و ادارات کل دامپزشکی استانها که با این معاونت همکاری داشته اند تشکر کرد و در ادامه خداویردی معاون جدید تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: معیار عملکرد هر سازمان به نحوه خدمات‌رسانی آن بستگی دارد و باید تقاضای ذی‌نفعان و انتظارات آنها مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.
به گفته وی، باید برای کمیت و کیفیت بهتر خدمات رسانی معاونت تشخیص و مدیریت درمان، به نوسازی و نوآوری اقدام نمود که این موضوع در برنامه های کاری معاونت تشخیص و مدیریت درمان مورد توجه قرار خواهد گرفت. .
بنابراین گزارش، در متن حکم علی‌صفر ماکنعلی خطاب به خداویردی از وی خواسته شده  تا « با بهره‌گیری از توان علمی و کارشناسی نیروهای کارآمد آن معاونت با اجرای برنامه‌های کلان و روش‌های نوین در جهت ارتقای قابلیت‌های تشخیص بیماری‌ها، توسعه و تعمیق فعالیت‌های بخش غیردولتی دامپزشکی و با استفاده از ظرفیت فعالان بخش، در تحقق اهداف و خوداتکایی کشور گام‌های موثر بردارد.»
 

IMG-20200810-WA0019

 

سوابق دکتر خالد خداویردی
• مدیرکل دامپزشکی ایلام
• مدیرکل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور‌
• معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور
• مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید