Iranian Agriculture News Agency

اختیارات وزارت جهاد کشاورزی مجدداً به این حوزه واگذار شود

در تلاش هستیم تا اختیارات وزارت جهاد کشاورزی مجدداً به این حوزه واگذار شود.

اختیارات وزارت جهاد کشاورزی مجدداً به این حوزه واگذار شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه در مورد نهاده‌های دامی مذاکراتی در کمیسیون مجلس، وزارت جهادکشاورزی، وزارت صمت و بانک مرکزی انجام دادیم، اظهار کرد: به دلیل اینکه اختیارات حوزه وزارت کشاورزی در حوزه بازرگانی به اداره صمت واگذار شده است، دچار چندگانگی در تصمیم‌گیری در این حوزه هستیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از اختیارات، در دست وزارت جهادکشاورزی، بخشی در وزارت صمت و بخشی بانک مرکزی است، گفت: این موضوع باعث می‌شود پاسخگویی دچار چالش و افراد عدم کارها را به دیگری منتسب کنند.

وی با بیان اینکه، جلسات زیادی در این زمینه داشته‌ایم، افزود: برای تأمین ارز نهاده‌های دامی گشایش‌های مثبتی انجام‌ شده است، بنا بر این شرایط بهتری را در روزهای پیش رو خواهیم داشت و به عبارتی نظارت را در کمیسیون بیشتر پیگیری خواهیم کرد تا شرایط بهتری رقم بخورد.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا اختیارات وزارت جهادکشاورزی مجدداً به این حوزه واگذار شود، تصریح کرد: در حوزه تأمین نهاده‌های دامی، کار باید دارای یک فرمانده باشد تا نحوه پاسخگویی و پیشبرد اهداف سریع‌تر و منظم‌تر انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید