Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار

خلیل نیک شاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بمناسبت روز خبرنگار پیامی را به شرح زیر صادر کرد که به شرخ زیر است.

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار

خلیل نیک شاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بمناسبت روز خبرنگار پیامی را به شرح زیر صادر کرد که به شرخ زیر است:

متن این پیام بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم 

 ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

 آری در مقابل قداست قلم و آنچه از آن برای آگاهی و حقیقت یابی تراوش میکند خاضعانه با حمد و سپاس سر تعظیم در مقابل عظمت خالق یکتا فرود می‌آوریم که با حکمت و اعجاز الهی‌اش، در خلقت مخلوقات که آنگاه گل آدمی را سرشت، او را تشنه کرد به آگاهی تا در جستجوی حقیقت، انسان شود تا این چنین قلم ونوشتن را تعالی بخشید. آگاه‌سازی انسان‌ها رسالتی بس بزرگ و افتخاری جاویدان است که خداوند بر بندگان برگزیده‌اش اعطا می‌کند. این سنت الهی است و در آن هیچ تغییری نیست.

برادر گرامیم و خواهر ارزشمندم خبرنگار گران فضل در آستانه عید معظم غدیرخم عید ندای ملکوتی و فرح‌بخش نبی مکرم (ص) بر اعلام جانشینی بر حق خویش مولای متقیان حضرت امام امیرالمومنین علی (ع ) و تبریک این یوم مبارک، احترام قلبی و ادب زبانی خویش را به پاس تمامی تلاش‌هایی که در راه آگاهی بخشی به مردمان دیار و سرزمین مان داشتی و خواهید داشت، صادقانه نثار می‌کنم و روز تاریخی و گرانبهایتان را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. حاشا و کلا، ابدا یار و یاوری توام با رنج و مشقات تک تک شما را که مجموعه خدوم سازمان جهادکشاورزی استان قطب کشاورزی کشور اردبیل را در راه خدمتگذاری و عمل به وظیفه خطیر تامین امنیت غذائی همواره همراهی کردید و خواهید داشت فراموش نمی‌کنم.

 لذا در وسع درک و فهم خویش بعنوان خدمت‌گذار کوچک نیک می‌دانم تمامی خبرنگاران تلاشگر بهمراه همکاران ذیربط در سطح استان اعم از رسانه ملی با کل مجموعه متحد، آژانس‌های خبری و خبرگزاری ها، نشریات و روزنامه استانی و روزنامه های کثیرالانتشار و مجلات سراسری، فضای مجازی ما را در طول سالها بویژه در سال جهش تولید با همکاری تنگاتنگ روابط عمومی سازمان  درمناسبت‌های مختلف، اطلاع رسانی دستاوردها و فعالیت ها در تمامی مراحل امورات و در سخت‌ترین شرایط با قدرت مایه قوت قلبمان هستید و افتخارآفرین مان شدید.

 تاریخ این سرزمین همواره بر جاودانگی شما تلاش‌گران عرصه رسانه گواهی خواهد داد و فرزندان این آب و خاک، مجاهدت‌های مدافعان عرصه ارتباطات را در این شرایط سخت فراموش نخواهند کرد.

 با نثارصلوات و درود پروردگار متعال به روح مطهر شهید معظم راه آگاهی و خبر آقای محمود صارمی از خداوند متعال برای شما عزیزان وخانواده محترم سلامتی، موفقیت و طول عمر با عزت مسئلت مینمایم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید