Iranian Agriculture News Agency

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه‌ هستند

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار پیام تبریک گفت.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه‌ هستند

۱۷ مرداد یادآور مجاهدت بزرگ مردانی چون شهید والامقام «محمود صارمی» است که عاشقانه در عرصه اطلاع‌رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشیده‌اند. خبرنگارانی که به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی، ایمان دارند و دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای، با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

خبرنگاران به‌عنوان قاصدان امین و راویان صدیق تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند، که با نقد منصفانه‌ کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها وجدان بیدار انسانیت و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه اند .

این روز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصت ارزشمندی برای ارج نهادن به قداست قلم و تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی رسانی به جامعه است.

 اینجانب ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، اهل قلم،عکاسان و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان خراسان شمالی، از همراهی و توجه و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار و  فعالیت‌ها و خدمات دولت و بخش کشاورزی تقدیر و تشکر می‌کنم.

روز خبرنگار امسال رنگی دگر به خود گرفت و با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرمز بودن وضعیت استان و شهرستان و اهمییت سلامت خبرنگاران محترم تصمیم برآن شد تا به صورت مجازی که امروزه یکی از روشهای موثر در عرصه قلم و روشنگری است، ارتباط با اصحاب قلم و رسانه استمرار یابد، توفیق، صحت و عزت را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

"ومن ا... التوفیق"

عبداله یوسفی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید