Iranian Agriculture News Agency

بنی فری خبر داد:

خرید حمایتی بیش از ۱۳ هزار تن گوجه‌فرنگی توسط تعاون روستایی خوزستان

مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید حمایتی بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تنی گوجه‌فرنگی از کشاورزان استان در ۴ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

خرید حمایتی بیش از ۱۳ هزار تن گوجه‌فرنگی توسط تعاون روستایی خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، جمشید بنی فری مدیر تعاون روستایی خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعاون روستایی به عنوان بازوی توانمند بخش کشاورزی استان در تلاش است تا با حمایت از کشاورزان به توسعه و بالندگی کشاورزی نیز کمک کند.

وی با بیان این مطلب که طرح‌های مختلف حمایت از کشاورزان، به خصوص خرید محصولات آنها به صورت حمایتی در دستور کار این مدیریت قرار گرفته افزود:  با اجرای این طرح‌های حمایتی توانستیم در ۴ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن گوجه‌فرنگی از کشاورزان استان با پرداخت یارانه خریداری کنیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان در ادامه تصریح کرد: طرح حمایتی خرید گوجه از کشاورزان رقمی بالغ بر ۵ میلیارد تومان یارانه به کشاورزان پرداخت می کند و این موضوع می‌تواند به رونق اقتصادی کشاورزان کمک شایانی کند.

بنی فری همچنین اظهار کرد: تعاون روستایی خوزستان تا پایان سال طرح‌های حمایتی بسیاری را برای کمک به جهش تولید و حمایت از کشاورزان برنامه‌ریزی کرده که از جمله آن می‌توان به توزیع کود و خرید حمایتی سایر محصولات کشاورزی اشاره کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید