Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

میزان کشفیات نهاده‌های توزیع شده خارج از شبکه بی‌سابقه است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: فرآیند پایش، رصد و کشفیات صورت گرفته در خصوص نهاده‌های کشاورزی توزیع شه خارج از شبکه قانونی در چندسال گذشته بی‌سابقه است.

میزان کشفیات نهاده‌های توزیع شده خارج از شبکه بی‌سابقه است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین فاطمه خمسه روز یکشنبه در نشست صمیمانه با فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از کشفیات قابل توجه در سازمان جهاد کشاورزی مربوط به کودهای شیمیایی قاچاق و تقلبی است که از توزیع خارج از شبکه آنان ممانعت بعمل آمده است.

وی به رصد و توزیع نهاده‌های دامی و طیور در سطح استان اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام شده از سال گذشته تاکنون نشان می‌دهد که کمترین مغایرت ها در توزیع نهاده‌های دامی در استان وجود دارد.

خمسه سپس به افزایش چشمگیر سطوح آبیاری تحت فشار در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به عملکرد مناسب سازمان در اجرای سامانه های نوین آبیاری، اعتبارات مناسبی در این رابطه تخصیص یافته است.

این مسوول با اشاره به اینکه یکی از مصوبات مهم سفر هیئت محترم دولت به استان اجرای ۲۰ هزار هکتار سامانه نوین آبیاری است، اظهار کرد: این مصوبه با تلاش و همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی هم اکنون در استان محقق شده و سالانه پنج هزار هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش سامانه‌های نوین آبیاری قرار می‌گیرد.

خمسه خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های تجمیعی با هدف افزایش بهره‌وری منابع آب و خاک و کاهش هزینه در واحد سطح از اولویت‌های این سازمان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید