Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورری استان قزوین

مقابله با کود و سم تقلبی و قاچاق بصورت جدی پیگیری می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورری استان قزوین گفت : مقابله با کود و سم تقلبی و قاچاق بصورت جدی با همکاری جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی انجام می شود .

مقابله با کود و سم  تقلبی و قاچاق بصورت جدی  پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه در دیدار با سرهنگ مهدی حاجیان راد رییس اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین گفت: این سازمان در سال جهش تولید عزم خود را جذب کرده تا با هرگونه کالای وارداتی قاچاق در بازار مقابله کند.

خمسه افزود: اگرچه جهاد کشاورزی امروز در خصوص مقابله با کالاهای تقلبی و قاچاق در حوزه کود و سم به صورت جدی وارد عمل شده است، اما لازم است که دستگاه‌های دیگر نیز پای کار آمده و در این رابطه همکاری کنند.

وی بر تعامل و همکاری بیشتر با پلیس در راستای کشف کالای قاچاق تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف شناسایی کالای قاچاق برای ماموران کاشف یکی از موضوعاتی است باید در دستور کار قرار گیرد.

خمسه تصریح کرد: این سازمان می‌تواند سه دوره آموزشی با موضوع زراعت، باغبانی، سموم و کودهای شیمیایی برای ماموران نیروی انتظامی برگزار کند تا توان پلیس برای کشفیات کالای قاچاق دوچندان شود.

رییس اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین نیز در این نشست افزود: برخی از کالاهای قاچاق در حوزه کشاورزی به حدی ماهرانه تولید می‌شوند که تشخیص آن‌ها با کالای تولید داخل مشکل است.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: اگر بتوان ماموران را به قدری توانمند نمود که در مرحله اول بتوانند کالای وارداتی قاچاق را تشخیص دهند، اقدام موثری در راستای مبارزه با پدیده قاچاق اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید