Iranian Agriculture News Agency

ریس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

مطالبات کشاورزان قزوین بر مبنای ضوابط پیگیری می‌شود

مطالبات کشاورزان قزوین بر مبنای ضوابط پیگیری می‌شود.

مطالبات کشاورزان قزوین بر مبنای ضوابط پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین فاطمه خمسه در دیدار با لطف الله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره در پیگیری مطالبات کشاورزان شرایط اجتماعی و اقتصادی افراد به عنوان یک اصل مهم  مدنظر قرار  داده می شود.

‌وی با بیان اینکه ارائه راهکارهای قانونی در راستای بهره‌مندی کشاورزان از اراضی ملی ضرورتی اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: واگذاری اراضی ملی به افراد بومی منطقه در سال‌های اخیر همواره مورد تاکید بوده  است.

‌خمسه در ادامه به آغاز عملیات احداث ایستگاه‌های پمپاژ آبرسانی به باغات بخش طارم سفلی اشاره کرد و گفت: این ایستگاه‌ها با هدف بهره‌مندی باغات سنتی بخش طارم سفلی از آب رودخانه شاهرود در آینده نزدیک عملیات آن آغاز می شود.

‌رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر افزایش اعتبارات استانی و ملی در حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: سهم کشاورزی استان قزوین از اعتبارات ملی در سال‌ ۹۸ به میزان ۴۲درصد افزایش داشت که با توجه به گستردگی فعالیت‌ها هنوز کافی نیست.‌

‌خمسه خاطرنشان کرد: مشکل تامین کودهای شیمیایی و نهاده‌های  دام و طیور همچون ذرت و سویا  مشکل کشوری بوده و استان قزوین به سهم خود پیگیر جذب سهمیه بیشتر برای بهره برداران استان است.‌

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید