Iranian Agriculture News Agency

در قالب یک تفاهم نامه همکاری مشترک توافق شد:

اعلام آمادگی شرکت شهرک‌های کشاورزی برای تحویل عرصه طرح‌های گلخانه‌ای به سرمایه‌گذاران با معرفی بسیج

تفاهم‌نامه همکاری مشترک مرکز مقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی با شرکت شهرک‌های کشاورزی با هدف استفاده از ظرفیت‌های بالقوه نهاد بسیج ملی برای تحقق بخشیدن به شعار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال "جهش تولید" برای اجرای طرح‌های گلخانه ای، دامپروری و شیلاتی منعقد شد.

اعلام آمادگی شرکت شهرک‌های کشاورزی برای تحویل عرصه طرح‌های گلخانه‌ای به سرمایه‌گذاران با معرفی بسیج
 
 

 

به گزارش  ایانا از مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی، انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای افزایش تولید، اشتغال پایدار و تامین امنیت غذایی کشور در سطح روستاها و مناطق عشایری جهت اجرای طرح‌های گلخانه‌ای، دامپروری و شیلاتی در شهرک های کشاورزی با اولویت مناطق محروم امروز ۱۱ مرداد ماه در محل شرکت شهرک‌های کشاورزی انجام شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در این نشست با بیان این که وقوع جهش تولید نیاز به حرکت های جهادی و بسیجی دارد، گفت: برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال "جهش تولید" داشتن روحیه جهادی و بسیجی در عرصه های مختلف تولید بویژه در بخش کشاورزی ضروری است.

پیمان فلسفی با اشاره به فال نیک گرفتن انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین در سال جهش تولید، اظهار داشت: یکی از اقدامات ما در بسیج تخصصی، مشارکت در طرح های شرکت شهرک های کشاورزی است.

این مقام مسئول، وجود هزاران نفر نیروی بسیجی متخصص کشاورزی در پایگاه های سراسر کشور را به عنوان ظرفیت بالقوه نهاد بسیج در اختیار بخش کشاورزی دانست و بیان داشت: استفاده از توانایی این ظرفیت بعنوان هسته های تخصصی در ۵۲ کانون ملی و ۱۱ هزار هسته تخصصی و استقرار آنان در کل کشور در دانش بنیان کردن فعالیت های تولیدی در شهرک های کشاورزی و شناسایی گروه‌های مردمی در روستاها و مناطق عشایری جهت بهبود روش های تولید، با همکاری این شرکت را بسیار موثر دانست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی نیز در این مراسم به سیاست و برنامه‌های راهبری شرکت شهرک های کشاورزی و اعلام آمادگی تحویل عرصه به سرمایه گذارانی که از سوی مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با رعایت ضوابط و مقررات این شرکت معرفی می شوند، اشاره کرد.

علی اشرف منصوری اظهار کرد: ماحصل این تفاهم‌نامه همکاری مشترک، کمک به تولید کشور و احیای ظرفیت های موجود آن در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق بخشیدن به شعار و بهره برداری از منابع آب و خاک کشور است.

در پایان ضمن انعقاد تفاهم‌نامه مشترک فی مابین، طرفین در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)، همفکری و همکاری متقابل، نتایج ارزشمند و در پی داشتن رضایت خداوند متعال را خواستار شدند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید