Iranian Agriculture News Agency

رویداد مجازی معرفی نیازهای کشاورزی 12 مرداد برگزار می‌شود

مدیر باغ نوآوری شهرستان ورامین گفت: نخستین رویداد مجازی(آنلاین) معرفی نیازهای کشاورزی و صنایع وابسته طی 2 روز برگزار می‌شود.

 

 

 

حسن فیروزی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: رویداد مجازی معرفی نیازهای کشاورزی با همکری صنایع نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی روزهای دوازدهم و سیزدهم مرداد ماه در بستر اینترنت اجرا می‌شود.
وی افزود: این رویداد در پنج محور نهاده‌های دامی و زراعی، مکانیزاسیون، آبیاری، کود و بذر و سموم کشاورزی برگزار می‌شود.
وی گفت: کشاورزان، شرکت‌ها کشت و صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند به صورت رایگان در این رویداد مهم علمی شرکت کرده و مشکلات ، موانع توسعه، و دستاوردهای خود را در محورهای رویداد ارائه دهند.
فیروزی اظهار کرد: ثبت نام رایگان و عمومی با استفاده از لینک Evnd.co/Fk۴n۳ و ثبت نام شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از آدرس ghazal.inif.ir  انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در این رویداد مجازی، پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران عمده حوزه کشاورزی با شرکت‌های دانش‌بنیان، مذاکراتB۲B ( نفربه نفر) به صورت برخط، معرفی حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از به‎هم رساندن عرضه و تقاضای فناوری و برگزاری کارگاه‌های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه محصولات حوزه کشاورزی انجام می‌شود.
وی گفت: شرکت در این رویداد مجازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، پس از ثبت نام رایگان است.
مدیر باغ نوآوری شهرستان ورامین اظهار کرد: در این رویداد آنلاین، نیازمندی‌های فناورانه تامین کنندگان و خریداران بزرگ حوزه کشاورزی به نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان و فناور و متخصصین این حوزه معرفی و از آنها درخواست می‌شود تا پیشنهادات کاربردی خود را ارائه نمایند. 
وی گفت: این رویداد روز ۱۲ مرداد از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و طی آن شرکت کنندگان با استفاده از آدرس  www.online.inif.ir/ch/event وارد صفحه شده و در صفحه باز شده گزینه میهمان را انتخاب می کنند و در صفحه جدید نام، نام خانوادگی خود را وارد نموده و سپس وارد محیط رویداد مجازی می‌شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید