Iranian Agriculture News Agency

تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین منابع طبیعی استان تهران و بسیج سازندگی منعقد خواهد شد

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و بسیج سازندگی استان تهران در راستای حفظ و احیای منابع طبیعی تفاهم نامه همکاری منعقد خواهند کرد.

تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین منابع طبیعی استان تهران و بسیج سازندگی منعقد خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حسن مسعودی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری(ره) این اداره  کل در جلسه هماهنگی انعقاد این تفاهم نامه گفت: انعقاد این تفاهم نامه در سطح استان تهران در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و سازمان بسیج می باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش فعال و کلیدی بسیج در تمامی عرصه ها، بر اساس این تفاهم نامه از ظرفیت های این نهاد مردمی در حفاظت و اطفاء حریق عرصه های منابع طبیعی استفاده خواهد شد.

در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار مجید دهرویه مسئول بسیج سازندگی استان تهران از آمادگی کامل این نهاد برای همکاری مشترک با منابع طبیعی خبرداد و خاطر نشان کرد: استفاده از توانمندی و ظرفیت های بسیج در تمامی عرصه ها بویژه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی انکار ناپذیر است.

وی تصریح کرد: بسیج تا به امروز توانسته علاوه بر حضور پررنگ و نقش آفرین در عرصه دفاع مقدس، در دیگر عرصه ها و حوزه های خدمت رسانی و سازندگی نیز خوش بدرخشد.

مسئول بسیج سازندگی استان تهران با تأکید بر اینکه بسیج خدمتگزار جامعه است و اقدامات آن غیر انتفاعی است یادآور شد: بسیج علاوه بر مشارکت دادن جوانان و گروه های جهادی در حوزه منابع طبیعی قادر است بخش قابل توجهی از تجهیزات و امکانات خود را برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در مقابل آتش سوزی های احتمالی و شکوفایی منابع طبیعی به‌کار گیرد.

گفتنی است در روزهای آینده این تفاهم نامه به امضاء خواهد رسید و سپس مفاد آن به مرحله اجرا درخواهد آمد. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید