Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل بانک زمین خبر داد :

اتمام پروژه‌های جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاپایان سال جاری

سیروس صفائی فرد مدیر عامل شرکت توسعه و عمران اراضی کشاورزی(بانک زمین)در سفر به شهرکرد از اتمام پروژهای بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری تا پایان سال جاری خبر داد.

اتمام پروژه‌های جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاپایان سال جاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، سیروس صفایی فرد گفت: پروژهای در حال اجرای بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری شامل طرح توسعه و احیاء اراضی روستای بیدامین شهرستان کوهرنگ،طرح شبکه آبیاری تحت فشار اراضی صفاآباد و افسر آباد و طرح شبکه آبیاری تحت فشار سودجان تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود: شرکت توسعه و عمران اراضی کشاورزی  از سال ۱۳۸۵ بر اساس توافقات انجام شده بین بانک کشاورزی و وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو، با هدف افزایش سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان آب و خاک و ایجاد اشتغال برای جوانان ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت توسعه و عمران کشاورزی تصریح کرد :این شرکت با انجام مطالعات مورد نیاز توسط مهندسین مشاور توانمند و استفاده مطلوب از منابع اعتباری و به کارگیری پیمانکاران قدرتمند، پروژه های بزرگی را سرمایه‌گذاری و احیاء کرده است.

صفایی فرد ادامه داد: قسمتی از طرح های احیاء شده به متقاضیان به صورت اجاره به شرط تملیک واگذار گردیده و بخشی دیگر از اراضی در دست اجرا می باشند که پس از احیاء با هزینه تمام شده به بهره برداران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید