Iranian Agriculture News Agency

بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال تسهیلات به کشاروزان بیجاری پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی بیجار گفت: ۳۵۳ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت در سال رزاعی ۹۸ به کشاورزان متقاضی در این شهرستان برای اجرای طرح یا خرید ادوات پرداخت شده است.

بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال تسهیلات به کشاروزان بیجاری پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، پیمان قمری، اظهار کرد: در سال زراعی ۹۸ به تعداد ۳۵۱ طرح مبلغ ۳۵۳ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال اعتبار از محل‌های تبصره ۱۸ ملی و استانی، کمک‌های فنی اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان شهرستان پرداخت شد.

وی افزود: از این میزان تسهیلات ارزان قیمت، بانک کشاورزی با ۳۲۴ طرح به مبلغ ۳۲۸ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال در حدود ۹۲ درصد کل تسهیلات را به کشاورزان پرداخت کرد که بیشترین سهم پرداختی در این بخش است.

مدیر جهاد کشاورزی بیجار تاکید کرد: پست بانک نیز با ۲۱ طرح به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در حدود ۳/۶ درصد تسهیلات بخش کشاورزی را به متقاضیان پرداخت کرده است.

او یادآور شد: بانک توسعه تعاون با ۶ طرح به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در حدود ۳/۱۷ درصد در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بخش کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان همکاری داشته است.

قمری اضافه کرد: اجرای این طرح ها موجب تثبیت و ایجاد شغل در روستاهای محروم شد و با اجرای طرح های آبرسانی اصولی موجب به حداقل رساندن هدر رفت مصرف آب و در نتیجه احیای روستاها و توسعه و رونق کشاورزی شهرستان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید