Iranian Agriculture News Agency

تنها تولیدکننده چای گرانوله (کله مورچه) در ایران به تولید انبوه رسید

شرکت چای پرمان تنها تولید کننده چای کله مورچه در کشور با ثبت اختراع و تجاری سازی توانست به تولید انبوه برسد.

تنها تولیدکننده چای گرانوله (کله مورچه) در ایران به تولید انبوه رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، به گفته مدیر روابط عمومی این شرکت دانش‌بنیان از سال 92 عضو مرکز رشد سازمان جهاد کشاورزی است که توانسته است روش تولید چای گرانوله را بومی‌سازی کند، بطوری‌که روش تولید چای در این شرکت با کشورهایی همچون هند و سریلانکا و آفریقا متفاوت است.

رامین محمدی افزود: این شرکت فن آور از طریق فرایند فرآوری و تولید خاص خود محصولی کاملا طبیعی، سالم و فاقد هر گونه ماده شیمیایی ارائه می‌دهد.

وی گفت: پشتیبانی و توسعه این صنعت نه تنها قدمی است در جهت حمایت از تولید داخلی که خود عامل کارآفرینی است. در حال حاضر این شرکت با داشتن یک خط تولید توانسته قریب به یکصد نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار گرداند.

محمدی ادامه داد: امید است از طریق حمایت ملی و افزایش ظرفیت و خطوط تولید میزان اشتغال در منطقه محروم که واحد تولیدی در آن مستقر است نیز افزایش یابد.

به گفته مدیر روابط عمومی این شرکت برای اولین‌بار در دنیا دمنوش گرانوله هسته خرما را تولید کرده است.از آنجایی که ایران یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های خرما در جهان است و هسته خرما جزو ضایعات آن است. این شرکت توانسته آن را به محصولی فرا سودمند تبدیل کند.

محمدی در پایان به خواص بیشمار این فرآورده اشاره کرد و گفت:اثر گذار ترین خاصیت آن کنترل چربی خون و قند خون است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید