Iranian Agriculture News Agency

آزاد سازی 15 هزار مترمربع از اراضی شهرستان پیشوا

مدیر جهادکشاورزی شهرستان پیشوا گفت:۱۵ هزار مترمربع از اراضی شهرستان پیشوا با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز، آزادسازی شد.

آزاد سازی 15 هزار مترمربع از اراضی شهرستان پیشوا

علی عابدی در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان تهران گفت: با تخریب ۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای رودبارک از توابع بخش مرکزی پیشوا، بیش از ۱۵ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزاد شد.

علی عابدی افزود: دراجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستای رودباردک  از توابع بخش مرکزی پیشوا با حکم قضایی تخریب و ۱۵ هزار متر مربع از اراضی مرغوب کشاورزی به حالت اولیه بازگشت.

وی گفت: این ساخت و سازهای غیر مجاز به طور عمده به صورت چهار دیواری و احداث باغ‌ویلا بود که با حضور نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و مسئولان جهاد کشاورزی به طور کامل تخریب شد.

عابدی افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق مختلف پیشوا تخریب و بیش از ۱۲۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان آزاد شده است.

وی گفت: ساخت‌وسازهای غیر مجاز، وضعیت برخی از روستاهای پیشوا را از حالت طبیعی خارج‌ و دستگاه‌های خدمات‌رسان را با مشکل مواجه کرده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان پیشوا گفت: بخشداران و دهیاران موظفند که بر نحوه ساخت و ساز در مناطق روستایی توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: مبنای عملکرد مسئولان در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، قانون است و هیچگونه ملاحظه‌ای در مقابل بی‌قانونی افراد صورت نمی‌گیرد و جهاد کشاورزی با پشتیبانی قانونی و قضایی به موضوع مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز ورود جدی دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید