Iranian Agriculture News Agency

فراخوان عمومی دعوت از متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های گلخانه‌ای اهر، هوراند، کلیبر و سراب و دامپروری مرند

سرپرست شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی در استان آذربایجان شرقی گفت: این شرکت در نظر دارد متناسب با موقعیت، مساحت، مستحدثات و وضعیت موجود شهرک‌های گلخانه ای شهرستان‌های اهر، هوراند، کلیبر و سراب و شهرک دامپروری مرند را کلاً با مساحت 320 هکتار به متقاضیان واگذار کند.

فراخوان عمومی دعوت از متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های گلخانه‌ای اهر، هوراند، کلیبر و سراب و دامپروری مرند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  میرمحسن موسوی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: به هر شخص حقیقی یا حقوقی بخشی از شهرک کشاورزی گلخانه‌ای و دامپروری واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: واگذاری با ملحوظ داشتن زیرساخت ها ، مستحدثات و وضعیت موجود به صورت قرارداد اجاره به شرط تملیک و برابر مقررات انجام خواهد شد، حق تفکیک و نحوه تفکیک شهرک کشاورزی گلخانه ای و قطعات آن برای شرکت شهرکهای کشاورزی محفوظ است.

موسوی عنوان کرد: نرخ واگذاری توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین که ۳۰ درصد آن هنگام انعقاد قرارداد و مابقی حداکثر طی (۶) قسط هر شش ماه یکبار از متقاضی دریافت می‌شود، متقاضیان بایستی علاوه بر توانایی فنی و مالی برای ایجاد زیرساخت ها، توانایی تأمین حداقل ۲۰ درصد آورده و وثایق لازم برای اخذ تسهیلات بانکی به منظور ایجاد سازه‌ها را داشته باشند.

سرپرست شعبه  شرکت شهرک‌های کشاورزی در استان گفت: بازدید متقاضیان از محل شهرک کشاورزی و قطعات مورد تقاضا الزامی بوده زیرا واگذاری با وضعیت موجود بوده و هیچگونه ادعایی پس از آن قابل پذیرش نمی باشد، متقاضیان مؤظف هستند برنامه زمانبندی اجرای عملیات تکمیل زیرساخت ها و سازه ها را در قالب زمانبندی معین ارائه و اجرای آن را در مدت تعیین شده تعهد کنند.

وی خاطرنشان ساخت: متقاضی تعهد می‌کند که ادامه کار و تکمیل زیرساخت مربوط به قطعه یا قطعات مورد تقاضا در شهرک را برابر ضوابط، طراحی و نقشه مورد تائید شرکت شهرکهای کشاورزی انجام دهد، عرصه مورد واگذاری و مستحدثات آن منحصراً جهت احداث شهرک کشاورزی (گلخانه ای- دامپروری) واگذار می گردد و متقاضیان حق تغییر کاربری، تفکیک و افراز اراضی مورد واگذاری را ندارند و از متقاضیان در دفترخانه اسناد رسمی، وکالت اجرای تعهدات مندرج در مفاد قرارداد اجاره به شرط تملیک و ضمائم آن که به امضاء طرفین رسیده اخذ می‌شود.

موسوی تصریح کرد: صدور سند بنام سرمایه گذار منوط به اتمام و به بهره برداری رساندن طرح در زمان تعیین شده و تحقق سایر شروط مندرج در قرارداد است، براساس مفاد ماده (۶) اساسنامه موضوع بندهای (الف، ب، ج، هـ، ز) وظایف هدایت، راهبری، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر توسعه زیرساخت‌ها و اداره امور مجتمع و شهرکهای کشاورزی گلخانه‌ای بر عهده این شرکت است.

سرپرست شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی در استان ادامه داد: شرکت کنندگان در فراخوان می‌بایست آئین نامه‌های مربوط به معاملات دولتی و نیز قانون منع مداخله کارمندان در معاملات دولتی را مد نظر قرار داده و رعایت نمایند، پس از انعقاد قرارداد، شرکت نسبت به صدور پروانه تأسیس مجتمع یا شهرک کشاورزی گلخانه ای-دامپروری اقدام خواهد کرد.

موسوی تاکید کرد: در شرایط مساوی اولویت با متقاضیان و سرمایه گذاران بومی خواهد بود، شرکت در رد یا قبول تمام یا هر یک از پیشنهادات مختار است.

وی گفت: هزینه درج آگهی در روزنامه و هزینه کارشناسی قیمت گذاری قطعه یا قطعات به نسبت بر عهده سرمایه‌گذاران منتخب خواهد بود.

موسوی اضافه کرد: متقاضیان موظفند بعد از انعقاد قرارداد ضمن ارائه برنامه زمان‌بندی نسبت به اجرای دقیق پروژه مطابق برنامه اقدام کنند و در صورت استنکاف شرکت حق فسخ قرارداد بطور یکجانبه را خواهد داشت.

لازم به ذکر است: متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه مورخ 22/04/99 به مدت 6 ماه، با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.apcp.ir  فرم ثبت نام را دریافت و پس از تکمیل با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به مدیریت شعب شرکت شهرک‌های کشاورزی در استان (اتاق468) و یا به شرکت شهرک‌های کشاورزی به آدرس تهران خیابان شهید عباسپور (توانیر) نبش کوچه گیتا پلاک ۸ مدیریت تملک و واگذاری و یا دبیرخانه شرکت تحویل نمایند. لازم به ذکر است هر 15 روز یکبار درخواست‌های سرمایه‌گذاران جمع‌بندی و پس از تصویب هیات مدیره شرکت به متقاضیان ابلاغ می شود.                                                                                                                                                                                              

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید