Iranian Agriculture News Agency

در حکمی از سوی وزیر جهادکشاورزی

مدیرعامل موسسه جهاد استقلال منصوب شد

در حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی، علی‌اکبر غیرتی به عنوان مدیرعامل موسسه جهاد استقلال منصوب شد.

مدیرعامل موسسه جهاد استقلال منصوب شد
 
 

در حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی، علی‌اکبر غیرتی به عنوان مدیرعامل موسسه جهاد استقلال منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از جهادکشاورزی، در بخشی از  حکم وزیر جهادکشاورزی آمده است: به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۹۹/۴/۳۱ موسسه جهاداستقلال به موجب این حکم به عنوان عضو موظف هیات مدیره و مدیرعامل موسسه مذکور به مدت ۲ سال منصوب شوید.

همچنین وزیر جهاد کشاورزی در احکام جداگانه‌ای، علی درجانی را به عنوان عضو و رئیس هیات مدیره موسسه جهاد استقلال و رامین عرفانیان سلیم را به عنوان عضو هیات مدیره این موسسه به مدت ۲ سال منصوب کرد.

به گزارش ایانا، مؤسسه جهاد استقلال به موجب قانون لایحه الحاق بندهای 11 و 12 به قانون فهرست نهادها و مؤسسه‌های عمومی غیردولتی مصوب 11 خردادماه 1376 مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهاد و مؤسسه عمومی غیردولتی شناخته شده و اساسنامه آن در تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه 1379 به تصویب هیات وزیران رسیده است.

به موجب تبصره ذیل ماده (3) اساسنامه، مؤسسه جهاد استقلال صرفاً از طریق شرکت‌ها و مؤسسات تابعه یا از طریق جلب یا قبول مشارکت با سایر اشخاص حقوقی یا با همکاری اشخاص حقیقی دیگر در راستای موضوع فعالیت مؤسسه اقدام می‌کند و به موجب تبصره (1) ذیل ماده (4) اساسنامه هیئت‌مدیره مؤسسه به‌عنوان مجمع عمومی شرکت‌ها و مؤسسه‌ها اتخاذ تصمیم می‌کند و ارکان آن به موجب ماده (6) اساسنامه شامل مجمع عمومی، هیئت‌مدیره، مدیرعامل و بازرسی قانونی است. به موجب ماده (2) اساسنامه مؤسسه جهاد استقلال دارای شخصیت حقوقی مستقل و استقلال مالی و اداری است که مطابق اساسنامه و قوانین و مقررات ناظر بر مؤسسه‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی اداره می‌شود.
طراحی، احداث و اداره واحدهای صنعتی و تولیدی؛ ارائه انواع خدمات مورد نیاز بخش کشاورزی و توسعه روستائی؛ انجام امور فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی؛ انجام فعالیت‌های بازرگانی اعم از صادرات و واردات مربوط به موارد موضوع بندهای ۱ و ۲ این ماده از جمله موضوع فعالیت‌های تعریف شده برای موسسه جهاد استقلال است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید