Iranian Agriculture News Agency

معرفی ۶۲۹ طرح کشاورزی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی از ثبت نام ۶۲۹ طرح کشاورزی خراسان جنوبی در سامانه سیتا و معرفی آنها به بانک خبر داد.

معرفی ۶۲۹ طرح کشاورزی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی از ثبت نام ۶۲۹ طرح کشاورزی خراسان جنوبی در سامانه سیتا و معرفی آنها به بانک خبر داد و گفت: این تعداد طرح از ۲۱ تیر تاکنون در بخش‌های گلخانه، گیاهان دارویی، دام و طیور و صنایع تبدیلی و تکمیلی در سامانه سیتا ثبت نام و برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

محمد حسین اکبری با بیان اینکه این طرح‌ها برای دریافت ۲۲۴ میلیارد و ۳۸۹ میلیون تومان تسهیلات معرفی شدند، افزود: اولویت پرداخت تسهیلات با متقاضیانی است که از سال گذشته در بانک عامل پرونده دارند، اما تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند و بعد از آن سرمایه‌گذاران و متقاضیان جدید در اولویت پرداخت هستند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نرخ تسهیلات دربخش گلخانه‌ها را ۱۲.۵ درصد و صنایع تبدیلی و تکمیلی را ۱۵ درصد اعلام و پیش‌بینی کرد: تسهیلات در دو ماه پس از معرفی به بانک به متقاضی پرداخت شود.

 وی از ابلاغ ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به این بخش در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید