Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان صمت ایلام

برخورد با امتناع‌کنندگان از عرضه مرغ به کشتارگاه در ایلام

معاون بازرسی سازمان صمت ایلام از برخورد با امتناع کنندگان از عرضه مرغ به کشتارگاه در ایلام خبر داد و گفت: در این راستا ۱۹ واحد مرغداری جریمه شده اند.

برخورد با امتناع‌کنندگان از عرضه مرغ به کشتارگاه در ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، عزت‌الله عبدخانی اظهار کرد: سازمان صمت استان در راستای وظایف نظارتی خود بر نحوه توزیع مرغ در استان، با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: ۱۹ واحد مرغداری متخلف در سطح استان که از تحویل مرغ زنده به کشتارگاه صنعتی خودداری و مرتکب تخلف امتناع از عرضه کالا شدند، طی روز جاری جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی گفت: با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار مرغداران مکلف به تحویل ۳۰ درصد مرغ زنده واحد تولیدی برای تامین بازار مصرف استان به کشتارگاه‌های صنعتی هستند.

عبدخانی افزود: بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار کشوری، شش قلم کالا شامل تخم‌مرغ، گوشت مرغ، روغن، لوازم خانگی، حبوبات و فولاد به عنوان اقلام حائز اهمیت به منظور تشدید بازرسی‌ها تعیین شده است.

وی گفت: بر این اساس، احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه، اعلام موجودی و رعایت قیمت مصوب از جمله نکاتی است که بازرسان در بازرسی‌های خود از بازار و واحدهای تولیدی، لحاظ خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید