Iranian Agriculture News Agency

نماینده ایلام در مجلس

تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرمسیری

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در سامانه گرمسیری که اعتبارات کلانی صرف آن شده است ضرورت دارد جایگاهی برای اشتغال و ورود کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی در نظر گرفته شود.

تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرمسیری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، «علی‌اکبر بسطامی»  در جلسه شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ایلام ، اظهار کرد: برای توسعه بخش کشاورزی در سال جهش تولید باید از توان و ظرفیت فارغ‌التحصیلان این سازمان در حوزه های مختلف تخصصی استفاده  شود.

وی تصریح کرد: در طرح هایی که در استان در حال اجرا است و یا در آینده اجرایی می‌شود باید از نظرات کارشناسی فارغ التحصیلان این سازمان جهت پیشبرد اهداف آنها استفاده بهینه کرد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سامانه گرمسیری که اعتبارات کلانی صرف آن شده است ضرورت دارد جایگاهی برای اشتغال و ورود کارشناسان این سازمان در نظر گرفته شود.

بسطامی گفت: در راستای واگذاری اراضی ملی به فارغ التحصیلان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

«عزت اله اکبرزاده» رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی در این نشست در خصوص تشکیل کارگروه جهت بررسی مسائل و مشکلات در حوزه واگذاری فعالیت های قابل واگذاری، عضویت در کارگروه های تخصصی فناوری و پژوهش، ستاد تسهیل، کارگروه اشتغال،عضویت در کارگروه امور زیربنایی استانداری جهت اعلام نظر کارشناسی و همچنین پیشبرد اهداف سازمان در راستای اشتغال اعضا پیشنهاداتی را ارائه کرد.

وی خواستار تخصیص اعتبارات آموزشی از طریق استانداری جهت توانمند سازی فارغ التحصیلان، واگذاری اراضی ملی به فارغ التحصیلان حوزه بخش کشاورزی، واگذاری مجتمع ها به فارغ التحصیلان، استفاده از توان و تخصص فارغ التحصیلان در شرکت هایی که در استان در حوزه بخش کشاورزی و دامپروری سرمایه گذاری کرده اند، شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید