Iranian Agriculture News Agency

پیش‌بینی ایجاد 10 هزارفرصت شغلی در بخش کشاورزی

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در راستای تحقق برنامه ایجاد و حفظ اشتغال در سال جاری و با توجه به ظرفیت ها، مشوق ها و مزیت های استان ده هزار و 889 فرصت شغلی در بخش کشاورزی در دو دسته اشتغال دائم و فصلی به ترتیب به تعداد 3005 نفر و 7884 نفر پیش بینی شده است.

پیش‌بینی ایجاد 10 هزارفرصت شغلی در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمود کجوری تصریح کرد: فرصت های شغلی مذکور در زیر بخش های آب و خاک، امور دام، باغبانی، ترویج، حفظ نباتات، دامپزشکی، زراعت، شیلات، صنایع و مکانیزاسیون برای شهرستان های استان فارس با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در منطقه پیش بینی شده است.

به گفته وی؛ تامین مالی این فرصت‌های شغلی بر اساس منابع تسهیلاتی اشتغال پایدار روستایی، اعتبارات ترجیحی گلخانه، صندوق توسعه ملی و بندالف تبصره 18 صورت می گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به منظور اجرای مطلوب تحقق اشتغال در سال جاری  30 کاربر شهرستانی به منظور ثبت فرصت های شغلی در سامانه رصد و 10 ناظر استانی به منظور نظارت بر صحت اشتغال های ثبت شده به کارگیری شده اند.

وی تصریح کرد: اشتغال های ایجاد شده توسط کاربران شهرستانی در سامانه رصد به آدرس rasad-eshteghal.ir ثبت و کد رهگیری آن ها اخذ می شود که تا کنون تعداد 1731 نفر فرصت شغلی در سامانه ثبت و محقق شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید