Iranian Agriculture News Agency

به منظور حفظ، پرورش و تکثیر ذخایر ماهیان خاویاری منعقد شد

امضای تفاهم‌نامه همکاری برای حفظ، پرورش و تکثیر ذخایر ماهیان خاویاری

تفاهم نامه همکاری بین شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به منظور حفظ، پرورش و تکثیر ذخایر ماهیان خاویاری منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری برای حفظ، پرورش و تکثیر ذخایر ماهیان خاویاری

 

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی، به منظور گسترش همکاری مابین شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و مؤسسه تحقیقاتی علوم شیلاتی کشور و ضرورت توسعه همه‌جانبه و هم‌افزایی توان و امکانات و بهره‌مندی از ظرفیت در اختیار طرفین در زمینه حفظ و پرورش و تکثیر ذخایر ماهیان خاویاری، تفاهم نامه همکاری در محل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی به امضای مجابی مدیرعامل شرکت و بهمنی رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی رسید.

در این تفاهم نامه بر همکاری‌های پژوهشی در قالب اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌های موجود طرفین در زمینه‌های کاری مشترک و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حرفه‌ای مشترک تاکید شد.

همچنین با تشکیل کمیته همکاری متشکل از نمایندگان معرفی شده بین شرکت و مؤسسه، به مدت 2 سال طرفین متعهد شدند که برنامه کاری قبل از شروع هر سال با اولویت نیازهای موضوع تفاهم‌نامه آماده و ارائه آن به منظور تصویب مدیرعامل شرکت و رئیس مؤسسه جهت تصویب و ابلاغ ارائه شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید