Iranian Agriculture News Agency

عملیات اجرائی ساخت مجتمع اداری ساختمان جهاد کشاورزی استان کرمان آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت : با هدف تجمیع ساختمان‌ها و رفاه حال ارباب رجوع و بدلیل پراکندگی و فرسودگی ساختمان‌ها بر آن شدیم تا ساختمانی در خور استان ساخته شود.

عملیات اجرائی ساخت مجتمع اداری ساختمان جهاد کشاورزی استان کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، با حضور استاندار، فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس خزانه و رئیس بانک کشاورزی استان کرمان و با همراهی، عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، معاونین و مدیران سازمان و مدیران کل ادارات تابعه، عملیات اجرایی ساخت مجتمع ساختمان‌های اداری سازمان جهادکشاورزی استان کرمان آغاز شد.

فدایی استاندار کرمان در این مراسم گفت: ساخت مجتمع اداری ساختمان جهاد کشاورزی استان کرمان دارای دو حسن است، از جمله اینکه این امر بار مالی بر دوش دولت ندارد و اعتبار مورد نیاز آن از محل فروش املاک مازاد تامین می‌شود و همچنین تجمیع ساختمان ها به نفع ارباب رجوع و تسهیل در کارها است.

در این آیین عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز گفت: با هدف تجمیع ساختمان‌ها و رفاه حال ارباب رجوع و به‌دلیل پراکندگی و فرسودگی ساختمان‌ها بر آن شدیم که ساختمان جدید با گستردگی بالا احداث شود که با همت دوستان وکمک خداوند اعتبار آن تامین شده است تا ساختمانی در خور استان ساخته شود.

عباس سعیدی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار احداث و اعتبار ساخت آن از محل فروش ساختمان های مازاد سازمان جهاد کشاورزی تامین می شود که13536 مترمربع آن ساختمان اداری است و در پنج طبقه در مهلت سه ساله ساخته می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: منابع مالی جهت ساخت این ساختمان مبلغی از اعتبارات دولتی جهت مطالعات اولیه تخصیص یافته و مابقی از محل فروش املاک مازاد تامین می شود.

وی خاطر نشان کرد: 78 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه ساخت این مجتمع است که در حال حاضر 30 میلیارد تومان آن تامین شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید