Iranian Agriculture News Agency

دادستانی استان سمنان با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی برخورد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز با تصرفات غیرقانونی نسبت به منابع ملی و هرگونه جرمی در این حوزه به‌شدت برخورد می‌شود.

دادستانی استان سمنان با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی برخورد می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمد شریف ابراهیمی در بازدید میدانی از منطقه ییلاقی اوپرت اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در این راستا در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان و حوزه قضایی مهدی‌شهر صورت پذیرفته است.

وی گفت: کسانی که سودای اقدامات مجرمانه در زمینه منابع ملی و ثروت‌های خدادادی این منطقه را دارند بدانند که عاقبت این اقدامات جز پشیمانی و برخورد سخت قانونی نتیجه دیگری به همراه نخواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از شوراها، دهیاران و حتی مردم روستاهای خواست تا هرگونه تخلف یا جرم در حال ارتکاب در منطقه را به قید فوریت به عوامل انتظامی یا منابع طبیعی اعلام کرده تا از ادامه فعالیت این افراد جلوگیری شود.

ابراهیمی از کشاورزان و مالکین مستثنیات منطقه خواست برای احیا مزارع و رونق کشاورزی در این منطقه نسبت به کشاورزی در زمین‌های خود اقدام کنند.

ریاست دادگستری شهرستان مهدی‌شهر نیز در این بازدید گفت: در راستای حفظ منابع طبیعی اقدامات بسیار ارزنده‌ای در دادگستری شهرستان مهدی‌شهر انجام‌شده است.

علی‌اکبر نهضتی افزود: رصد مناطق خوش آب‌وهوا دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری منطقه به‌ویژه منطقه اپرت در دستور کار دادگستری این شهرستان قرار دارد.

وی افزود: در این راستا جلسات مشترکی با ادارات مربوط به‌ویژه مدیر منابع طبیعی شهرستان مهدی‌شهر برگزار و دستورات لازم نیز در راستای حفظ منابع ملی و برخورد قاطع با متخلفان و مجرمان صادر شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز در این بازدید میدانی گفت: منابع ملی جزء ثروت‌های نامحدود انسان‌ها و از نعمت‌های خوب و طبیعی خداوند است و این اداره در راستای حفظ این منابع تمام تلاش و امکانات خود را به کار خواهد گرفت تا از هرگونه اقدامات مجرمانه در این حوزه جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید