Iranian Agriculture News Agency

کشاورزی، برگ برنده هند برای عبور از باتلاق کرونا

وزیر اقتصاد هند اعلام کرد: به پشتوانه صنعت کشاورزی و صنایع مرتبط آن هند می‌تواند روند خروج خوبی از باتلاق کرونا داشته باشد.

 

 

کشاورزی برگ برنده هند برای عبور از باتلاق کرونا

به گزارش فارس، به نقل از راشاتودی، میرمالا فیتارامان، وزیر اقتصاد هند، اعلام کرد: این کشور به پشتوانه صنعت کشاورزی و صنایع مرتبط با این بخش که در حال رشد دادن مناطق غیرشهری و حاشیه‌نشین در این کشور است، می‌تواند خروج خوبی از بحران کرونا داشته باشد.

وی در نشست شورای تجاری هند،‌ آمریکا به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: دولت هند به طور جدی در حال نظارت بر اقتصاد این کشور است و در صورتی که نیاز باشد مشکلی با دخالت برای بهبود اوضاع ندارد.

این وزیر هندی تأکید کرد: هند در حال فراهم کردن شرایط برای ورود سرمایه‌گذاری به تمام بخش‌های اقتصاد خود است و قصد دارد حضور دولت در حوزه اقتصاد را به حداقل برساند و فقط در حوزه‌های استراتژیک شاهد حضور دولت بخش دولتی خواهیم بود.

فیتارامان ادامه داد: ما تمام گزینه‌های لازم را روی میز نگه داشته‌ایم. ممکن است شاهد دخالت دولت در آینده باشیم. بسیاری از اقداماتی که اجرای آنها پیش‌تر اعلام شده بود حالا در حال نتیجه دادن هستند.

این مقام هندی مدعی شد: در نتیجه اجرای بسته‌های محرک اقتصادی شاهد رشد فعالیت بسیاری از شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی در هند هستیم.

وزیر اقتصاد هند همچنین گفت:‌فعالیت در حوزه‌های کشاورزی و غیرشهری از جمله فروش تراکتور، ابزارآلات کشاورزی و امور لجستیک مرتبط با صنایع غذایی به همراه دیگر حوزه‌ها در حال رشد بوده و شرایط خوبی دارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید