Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه دوم کشوری در سطح وزارت جهاد کشاورزی در حوزه واگذاری تصدی ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: رتبه دوم کشوری در سطح وزارت جهاد کشاورزی در حوزه واگذاری تصدی ها به بخش غیر دولتی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در سال 98 کسب شد.

کسب رتبه دوم کشوری در سطح وزارت جهاد کشاورزی در حوزه واگذاری تصدی ها

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی در سال 98 تصدی گری قسمتی از امور را به بخش خصوص واگذار نمود .

وی اظهار کرد: واگذاری برخی از کارها به بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دستگاه‌های دولتی میتواند در روند سرعت چرخه کارها و خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع موثر واقع شده و از بروکراسی اداری و سر در گمی مراجعین بکاهد .

در همین راستا این سازمان ضمن انجام هماهنگی های لازم با وزارت جهاد کشاورزی و برنامه های ارائه شده در سال گذشته واگذاری تصدی گری در بعضی از بخشها و خدمات را در سطح استان اجرایی نمود و مدارک و مستندات مربوطه را در این خصوص  به وزارت متبوع  منعکس کرد.

موسوی عنوان کرد: در بررسی و ارزیابی های بعمل آمده توسط وزارت جهاد کشاورزی ، عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در سطح سازمان های پیشتاز (نمونه) و در رتبه دوم کشوری در سطح وزارتخانه قرار گرفت .

وی اعلام کرد: این موفقیت نتیجه تلاش و زحمات همکاران دست اندر کار در سازمان جهاد کشاورزی استان و بخش خصوصی می باشد و ابراز امیدواری کرد با استمرار و تعاملات دوسویه و موثر مابین بخش دولتی و خصوصی این واگذاری‌ها به صورت هدفمند و هوشمندانه ادامه  داشته باشد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید