Iranian Agriculture News Agency

اورنگی مطرح کرد

اجرای کاداستر بلافاصله پس از صدور رأی کارگروه رفع تداخلات

رئیس سازمان امور اراضی در جلسه کارگروه رفع تداخلات در اصفهان که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و برخی استان های کشور به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: انتظار می‌رود بعد از صدور رأی کارگروه رفع تداخلات، هر چه سریع‌تر کاداستر و صدور سند انجام شود.

اجرای کاداستر بلافاصله پس از صدور رأی کارگروه رفع تداخلات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی در جلسه کارگروه رفع تداخلات در اصفهان که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و برخی استان های کشور به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: انتظار می‌رود بعد از صدور رأی کارگروه رفع تداخلات، هر چه سریع‌تر کاداستر و صدور سند انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر جای کشور که منجر به رأی رفع تداخلات شده، تثبیت و صدور سند حدنگار انجام می‌شود.

رئیس سازمان امور اراضی گفت: تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه با سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و وزارت راه و شهرسازی تدوین شده است که در آینده نزدیک نهایی و امضا خواهد شد.

اورنگی تصریح کرد: در این بخش توافق شده است که اراضی محدوده و حریم شهرها موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر محسوب شوند.

در این نشست دربارۀ عملکرد استان‌ها در رفع تداخلات، قوانین و مقررات موازی، مسائل مربوط به تنظیم قراردادهای رفع تداخلات و کاداستر و تأمین اعتبار و طرح مشکلات و ابهامات در اجرای قانون رفع تداخلات بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است؛ جلسه کارگروه رفع تداخلات با حضور رئیس و جمعی از مدیران سازمان امور اراضی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر امور اراضی استان های منطقه سه شامل اصفهان، ایلام، بوشهر، جنوب کرمان، چهارمحال و بختیـاری، خوزسـتان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و یزد، معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دیگر اعضا به ‌صورت آنلاین برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید