Iranian Agriculture News Agency

بازدید مسئولان از معین اقتصادی رفسنجان

با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و فرماندار رفسنجان از طرح های اجرا شده توسط دانشگاه ولی‌عصر (عج) معین اقتصادی رفسنجان بازدید شد.

بازدید مسئولان از معین اقتصادی رفسنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، دانشگاه ولی عصر (عج) معین اقتصادی رفسنجان با هدف ترویج فرهنگ کاشت گیاهان با نیازآبی کم و اقتصادی و همچنین ترویج پرورش ماهی اقدام به کاشت زعفران، گل محمدی وزرشک و راه اندازی استخر پرورش ماهی کرده است.

با حضور سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان، مدیرحفظ نباتات ومدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان، از برنامه‌های در دست اجرای دانشگاه ولی عصر معین اقتصادی شهرستان رفسنجان در بخش کشاورزی  در منطقه سرچشمه بازدید به عمل آمد.

معین اقتصادی رفسنجان در منطقه سرچشمه اقدام به کاشت ۲ هکتار زعفران،  ۲ هکتارباغ گل محمدی  و یک چهارم هکتار باغ زرشک جمعا با سرمایه‌گذاری حدود۵۲۰ میلیون تومان  نموده و استخر پرورش ماهی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع  در روستای کم کاریج را راه اندازی کرده  است.

پس از راه اندازی استخر پرورش ماهی که قریب به ۱۵ میلیارد ریال در آن سرمایه‌گذاری شده است تاکنون ۵۰هزار قطعه ماهی به فروش رفته و در حال حاضر ۲۰هزار قطعه ماهی در این استخرهای پرورشی وجود دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید