Iranian Agriculture News Agency

خاوازی خواستار شد:

حمایت بانک کشاورزی از احیای مرغ لاین ایرانی

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن اعلام برنامه در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از مرغ لاین ایرانی، خواستار حمایت این بانک در اجرای این برنامه شد.

حمایت بانک کشاورزی از احیای مرغ لاین ایرانی

به گزارش ایانا از روابط عمومی بانک کشاورزی، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با روح‌الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، گفت: بخش کشاورزی نیازمند تغییر رویکردهای عملیاتی متناسب با شرایط فعلی کشور است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت تأمین و تولید نهاده‌های بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که با وجود فشارهای عظیم، کشور می‌تواند برای تولید نهاده‌های بخش کشاورزی روی پای خود بایستد و در این زمینه از همکاری بانک کشاورزی برای تأمین نهاده‌های این بخش قدردانی می‌کنیم.

خاوازی بر همفکری و ارائه پیشنهادات سازنده برای حمایت مالی بیشتر از بخش کشاورزی از طریق شورای پول و اعتبار و مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف بخش و ارتقای آن تأکید کرد.

وی در ادامه اهمیت زنجیره تأمین بخش کشاورزی را متذکر شد و افزود: هسته‌های مرکزی و اولیه تولید نهاده‌ها در این زنجیره مغفول واقع شده‌اند که این موارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: برای حمایت از مرغ لاین ایرانی برنامه خاصی در دست تهیه است که انتظار حمایت بیشتری را در این زمینه از بانک داریم.

خاوازی با توجه به افزایش نرخ برخی از نهاده‌ها همچون کود و آفت‌کش، خواستار حمایت از کشاورزان برای تأمین نقدینگی لازم برای خرید نهاده‌های بخش شد.  

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید