Iranian Agriculture News Agency

بازدید مشاور وزیر کشاورزی از پروژه‌های جهش تولید در شهرستان‌های شرق استان تهران

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی از پروژه های جهش تولید درشهرستان های پاکدشت و پیشوا بازدید کرد.

بازدید مشاور وزیر کشاورزی از پروژه‌های جهش تولید در شهرستان‌های شرق استان تهران

به گزارش ایانا در استان تهران، قدسی مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل امور استان ها با همراهی ذوالفقاری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با سفر به شهرستان های پیشوا و پاکدشت از پروژه های شاخص جهش تولید در این منطقه بازدید کردند.

گلخانه مکانیزه تولید اندام های گیاهی مربوط به شرکت مهندسین گل و گیاه خاورمیانه، سردخانه 1400 تنی شرکت تعاونی پارسا نوین ماه مکان( کریمی) و شرکت مهیا پروتئین با ظرفیت 12500تن سالانه، در حوزه فرآورده های پروتئینی مورد بازدید قرار گرفت.

در این آیین که با همراهی قائم مقام سازمان، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی، معاون بهبود تولیدات دامی، مدیر امور باغبانی و مدیر صنایع تبدیلی استان تهران انجام گرفت، وضعیت واحدها مورد بررسی قرار گرفت و نکات لازم به تولید کنندگان یادآوری شد.

هم چنین در راستای اشتغالزایی و تحقق سیاست های تبیین شده سال 99 مبنی بر جهش تولید در استان تهران، گلخانه تولید پایه ارکیده و آنتوریوم کبریایی، گاوداری شیری صفاری، شرکت کشت و صنعت و کارخانه دامپروری شمه شیر واقع در شهرستان پیشوا نیز بازدید شد.

قدسی مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی درحاشیه بازدید از ظرفیت های کشاورزی شهرستان های پاکدشت و پیشوا از نوآوری و خلاقیت بخش کشاورزی و در ارتباط با بحث گلخانه داری و دامداری ابراز رضایت کرد.

وی سپس با اشاره به ظرفیت استان تهران در بخش کشاورزی و پتانسیل بالای استان در این زمینه، بر تسریع در اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید به ویژه درحوزه گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی و راه اندازی پروژه های نیمه فعال و راکد در زیربخش های مختلف کشاورزی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید