Iranian Agriculture News Agency

‍آغاز رسمی فعالیت قرارگاه امنیت غذایی شهید ساجدی سپاه نینوا

فعالیت قرارگاه امنیت غذایی شهید ساجدی سپاه نینوا در سطح شهرستان ها با حضور سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و جمعی از مدیران بخش کشاورزی، مسوولان و فرماندهان سپاه شهرستانی آغاز شد.

‍آغاز رسمی فعالیت قرارگاه امنیت غذایی شهید ساجدی سپاه نینوا

ب‍ه گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی گفت:  قریب به ۴ ماه از سالی که امام جامعه شعارش را " جهش تولید " گذاشته اند می گذرد و انتطار داریم با یک برنامه ریزی منسجم در تحقق هرچه بهتر آن پیش رویم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهید ساجدی افزود: معتقدیم این عنوان فقط مربوط به سال ۹۹ نیست و با این شرایط اقتصادی همیشه باید به دنبال رونق و جهش تولید باشیم.

وی ادامه داد: در وهله اول باید شرکت ها و کارگاه های تولیدی غیرفعال یا نیمه فعال را رونق دهیم و در ادامه راه هم ظرفیت کارگاه ها را گسترش دهیم.

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: باید به دنبال جهش تولید ۵ محصول استراتژیک استان یعنی گندم، برنج ، جو، ذرت علوفه ای و کلزا باشیم.

وی در خاتمه گفت: در حوزه توسعه زیرساخت های استان به جز در پروژه سد نرماب، سالها بود که از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه در استان استفاده نمی شد اما با پیگیری های مستمر توانستیم با توافق با استانداری قرارداد پروژه های عظیمی به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان را منعقد کنیم.

با اجرایی شدن قرارداد های قرارگاه خاتم ۷۵ درصد از نیروی کار این پروژه ها از نیرو های بومی استان خواهند بود.

امروز رسما فعالیت های قرارگاه امنیت غذایی شهید ساجدی در سطح شهرستان ها را با نام مبارک علی ابن موسی الرضا (ع) شروع خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید