Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل جدید دفتر حراست سازمان دامپزشکی کشور معرفی شد

آیین تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور امروز شنبه با حضور مسوولان حراست کل کشور و مدیران کل سازمان دامپزشکی در محل این سازمان برگزار شد.

مدیرکل جدید دفتر حراست سازمان دامپزشکی کشور معرفی شد

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، رییس سازمان دامپزشکی کشور در این مراسم، شفاف سازی و ایجاد فرآیندها بر مبنای قانون را برای خدمات رسانی بهتر به ارباب رجوع در سازمان ها تاکید کرد.

علی صفر ماکنعلی با تشریح وظایف مهم حراست در سازمان ها گفت: در سازمان ها نخست شفاف سازی و دوم ایجاد فرایند رفلکسی بر مبنای قانون وجود دارد که از آنجا که شفافیت در فرآیندهای هر مجموعه حایز اهمیت است ما نیز در تلاشیم با بکارگیری فرایندهای مصداقی و کارآمد؛ خطا و اشتباهات را به حداقل برسانیم تا خدمت‌رسانی بهتری به ارباب رجوع داشته باشیم.

وی با بیان این که حراست دارای شرح وظایف مشخص برای ارتقا و بهبود شرایط کشور است، اظهار کرد: از آنجا که مسئول هستیم و مسئول بودن یعنی خدمتکار مردم بودن لذا باید همچون سربازان نظام جمهوری اسلامی به ‌گونه‌ای عمل کنیم که اشتباهات مدیران به حساب نظام نوشته نشود.

ماکنعلی با بیان این که ما با همه ظرفیت در تلاش برای خدمت به مردم هستیم، اظهار کرد: به لطف تلاش تولیدکنندگان و نظارت همکاران دامپزشکی در امر نظارت بر تولید فرآورده‌های بهداشتی سالم و با وجود تحریم‌های پیچیده، ایران از صادرکنندگان مرغ و تخم مرغ بوده است.

صیانت از سازمان دامپزشکی و پرسنل خدوم آن

بنابراین گزارش، مدیرکل جدید دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور نیز در این آئین گفت: برای تحقق اهداف برنامه داریم تا بتوانیم در فضای احترام، اعتماد و همدلی ایجاد کرده و در راستای اعتلای جایگاه سازمان دامپزشکی کشور همگام و همراه شویم.

جلیل رسول‌زاده از انجام وظایف در چارچوب‌های قانونی شرعی و اخلاقی، تاکید بر مسئولیت‌پذیری پاسخگو بودن و تاثیرگذاری سازنده حراست، تلاش برای هم‌افزایی با مدیران و واحدهای درون سازمانی برای ارتقاء سلامت اداری ابتدا در حراست و سپس در سایر واحدهای سازمان و ایفای یک نقش سازنده بین بدنه کارشناسی با افراد تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در سطح کلان به عنوان سایر برنامه های دفتر حراست سازمان دامپزشکی یاد کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم با حکمی از سوی رئیس سازمان دامپزشکی کشور، از زحمات ابراهیم توکلی مدیرکل سابق حراست سازمان دامپزشکی کشور قدردانی و رسول‌زاده به عنوان مدیرکل جدید حراست سازمان دامپزشکی کشور معرفی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید