Iranian Agriculture News Agency

معاون اجرایی سپاه استان قزوین :

آمادگی همکاری با جهاد کشاورزی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای بخش کشاورزی را داریم

معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت : بسیج آمادگی لازم برای همکاری با جهاد کشاورزی برای پیشبرد اهداف توسعه ای بخش کشاورزی را دارد .

آمادگی همکاری با جهاد کشاورزی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای بخش کشاورزی  را داریم

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین سرهنگ برین در جلسه پیشبرد اهداف همکاری های بین جهاد کشاورزی و بسیج در راستای  جهش تولید  که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی  و سرهنگ قاسمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : طی سال گذشته ارتباط خوبی بین بسیج و جهاد کشاورزی در پیشبرد اهداف توسعه ای و امنیت غذایی و رشد توسعه کشاورزی بوده است .

وی اظها ر کرد: سعی و تلاش بسیج  بر این بوده تا همواره در اجرای فراینده های طرح دولت در کنار دولت محترم باشد.

برین با بیان اینکه ؛ تقویت کشاورزی یکی از طرح های مهم در راستای استقلال کشور است گفت : ارتباط مستمر با کشاورزان و بهره برداران و اموزش آنان باعث ایجاد انگیزه و ترغیب به همکاری در پیشبرد اهداف توسعه ای بخش می شود .

وی یاد آور شد : در اجرای  طرح های کشاورزی با همکاری جهادکشاورزی و بسیج می توان از ظرفیت مربیان و همچنین فارغ التحصیلان بخش کشاورزی استفاده کرد .

برین گفت : با تفاهم نامه انجام شده مقرر شد : طی سه سال رشد قابل ملاحضه ای در تولید سه محصول کلزا، جو و ذرت در استان داشته باشیم .

وی اضافه کرد : استان قزوین در زمینه تولید محصولات کشاورزی پیش رو است و بسیج  در این راستا  آماده همکاری با جهاد کشاورزی در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای بخش است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید