Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:

کشاورزی، محور استقلال اقتصادی کشور است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که همه تلاش خود را در زمینه تامین نهاده‌ها و حل کردن مشکلات کشاورزان خواهیم کرد گفت: کشاورزان ولی‌نعمت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هستند.

کشاورزی، محور استقلال اقتصادی کشور است

به گزارش خبر نگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری‌زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه‌ای که با حضور معاونان و مدیران سازمان و نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی در شهرستان شوش برگزار شد ضمن اشاره به تنوع کشت انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان اظهار کرد: به دلیل تنوع کشت و شرایط خاص آب و هوایی، کشاورزان شهرستان شوش در تمام طول سال مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: حضور و همکاری اعضاء تشکل‌ها و نمایندگان انجمن‌های صنفی یکی از اهداف مهم ما در سازمان جهاد کشاورزی استان است زیرا این تشکل‌ها بازوان توانمند سازمان بوده و با مدیریت قوی می‌توانند یاری‌گر ما در جهت حل کردن مشکلات کشاورزان استان باشند.

امیری‌زاده در ادامه ضمن اشاره به شرایط سخت تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا در کشور و استان تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات و بحران‌های موجود باید در کنار هم تلاش کنیم تا با امید به رحمت الهی، تحمل و صبر از این بحران‌ها عبور کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که ما از تمام مشکلات کشاورزان مطلع هستیم گفت: من خود یک کشاورز هستم و با توان در کنار کشاورزان عزیز بوده و برای رفع مشکلات آنها تلاش خواهم کرد.

امیری‌زاده تاکید کرد: کشاورزان ولی نعمت‌های ما بوده و ما مدیون زحمات این قشر زحمتکش هستیم چرا اگر این عزیزان و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها نباشد وزارت و سازمان جهاد کشاورزی نیز وجود نخواهد داشت.

وی ضمن اشاره به اینکه اعتبارات و اختیارات ما محدود است عنوان کرد: از تشکل‌ها انتظار می‌رود در این شرایط سخت و وجود کمبودها یاری‌گر ما در حل مشکلات کشاورزان باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ادامه با بیان این مطلب که همه تلاش خود را در زمینه تامین نهاده‌ها و حل کردن مشکلات کشاورزان خواهیم کرد گفت: کشاورزی، محور استقلال اقتصادی کشور است.

امیری‌زاده بر توجه به صنایع تبدیلی، تکمیلی و صادرات تاکید و بیان کرد: کارگروه سرمایه‌گذاری و صادرات در استان تشکیل شده و تشکل‌ها به عنوان قدرتمندترین بخش اجرایی باید در این کارگروه حضور فعال داشته باشند.

وی گفت: نظام‌های بهره‌برداری حلقه‌های مفقوده بخش کشاورزی هستند و می‌توانند برای حل مشکلات بخش کشاورزی و تحقق کشاورزی قراردادی یاریگر ما باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خاتمه ضمن اشاره به انتظار کشاورزان استان از این سازمان در جهت انجام کارهای ماندگار اظهار کرد: با راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورز راه خود را پیدا کرده و تولید محور خواهد شد.

لازم به یادآوری است، این جلسه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید